Gå til innhold

725tds prosjekt!


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

en slange som gikk rundt dieseltanken og til ekspansjonstanken?:P hvor kommer denne slangen fra? og hva gjør den rundt dieseltanken og ekspansjonstanken?:P

fant akkuratt ut at slangen til mapsensoren var gåen. så skal avgårde og kjøpe en ny nå:) så blir det oppdateriging etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var mye tulle feil. 3 toer feil var diesel lekkasje. 1 av de var løst batteri. 1 annen var sota ruter. 3 feil på lysa. fikk en 2 er feil på xenon i fjærnlysa og en 2 feil på feil pære(burde vell vert bare en feil?). og feil innstilt både fjærn og nær. MEN fikk en ener feil på dårlig hjul lager? trudde det var 2er feil?:P

fikk også en 2er feil for ujevn gange. de hadde også prøvekjørt bilen en hel mil? burde vell ikke være nødvendig og prøvekjøre den en mil? jaja. får hive meg i sælene og mekke litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt en ny sjekk hos noen andre, eller krevd en ny sjekk som er mer ordentlig, for det der hørtes bare rotete ut! :S xenon i fjernlys er ikke ulovlig, sålenge lykta er godkjent for det, trenger ikke automatisk høydejustering for det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slak i hjullager er 1er feil, ulyd er 2er feil:)

Men ujevn tomgang, den var litt drøy synes jeg!

Du har IKKE lov til og ettermontere xenonlys med mindre det er ekstralys:)

Mange skriver hver mangel som en egen linje, andre slår ihop manglene:)

Syns det hører ut som en grundig eu-kontroll jeg:)

Synd det ble så mange da men:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt en ny sjekk hos noen andre, eller krevd en ny sjekk som er mer ordentlig, for det der hørtes bare rotete ut! :S xenon i fjernlys er ikke ulovlig, sålenge lykta er godkjent for det, trenger ikke automatisk høydejustering for det heller

Jo, må ha automatisk høydejustering, spyling av frontlykter og det må være lykter godkjent for xenon (linselykter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt en ny sjekk hos noen andre, eller krevd en ny sjekk som er mer ordentlig, for det der hørtes bare rotete ut! :S xenon i fjernlys er ikke ulovlig, sålenge lykta er godkjent for det, trenger ikke automatisk høydejustering for det heller

Jo, må ha automatisk høydejustering, spyling av frontlykter og det må være lykter godkjent for xenon (linselykter).

finnes da xenon uten linse også. men så vidt jeg veit er aldri e38 kommet med xenon i fjernlysa. men er jo fort gjort og fjerne dette om og sette i orginal pære så du får vist den da.

vil gjerne se flere bilde av bilen, kunne godt tenkt meg den selv, hehe

hvoilken farge har bilen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...