Gå til innhold

725tds prosjekt!


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Må vel ikke ned med traversen for å skifte hovedforinger sånn generelt vel :?:

Har vært skifta foringer på både E30 og E34 i verkstedet her uten å demontere travers. Mulig broderen har skiftet på sin E38 også. Husker ikke helt, men kan høre med ham hvordan han gjorde det i såfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte ein fra gbl bildeler med tank til min 728i (3mnd etter eg spurte etter den)

tanken va 2år gammel sa han og så ut som ny. ville ha 5500kr for den.

(tlf:32756680)

er ikkje 100% sikker på om d går an å bruke bensinertank på diesel, men på bilder så ser alle innganger og utganger like ut.

mulig den kan brukes vist man bare skifte ut pumpen inni med deler fra din egen tank?

selv så reingjorde eg min egen tank og skamstøpte den med glassfiber heile tanken. holder som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

da var jeg endelig hjemme igjen. og fått den opp og sett litt på den. er desverre ganske råtten tank på den:( har fått pakker i posten og:) alle delene uten om traversforingen bak er i hus. så da var det bare og sette i gang. fikk også sjekket tilkomsten på de traversforingene. ser ut som grei skruing:D tanken blir pusset ned og støpt over med glassfiber. samt tanksealer på innsiden:) så da blir nok den tett de neste 20 åra:)

har luka ut et par av de småfeila og:) så opp på verkstedet til neste helg og ta foringene og noen stag samt bremserør da:) tar ut tanken i morgen og så jeg kan gjøre den klar til helga. lettere og komme til foringer og bremserør osv uten taken der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...