Gå til innhold

Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen


 Share

Anbefalte innlegg

On 17.7.2018 at 12.49, sveigis skrev:

Perfekt,ferdig snakka ! :).

Takker! :D så er det bare å interiøret igjen - tok en kjapp kvarters støvsugings og støvklut over igår før minitreffet, men skinnrens på både ratt og seter tar jeg før Europaferie i august.

On 17.7.2018 at 19.59, Gabz skrev:

Meget tilfredsstillende :)

Tusen takk! :)

On 18.7.2018 at 7.34, Gorg skrev:

Ble jo helt nydelig resultat! 

Flere bilder av GT3’en? 😅

Tusen takk :) veldig fornøyd selv. Nei dessverre, var opptatt med å sikle.

 

19 minutter siden, andreaskarm skrev:

Meget bra resultat :-) Fikk selv beskue gliset i går.

Takker! Var mange flotte glis der igår, men bare ett med Vredestein-dekk! :D 

5 minutter siden, StigJ skrev:

Ja dette så meget bra ut :applause: Hele bilen så jo forøvrig meget bra ut også, ikke bare detailerjobben. 

Takk! Passet tilfeldig bra å få den ferdig detailet og bulkefri til treffet  :D Får se om det ikke blir 3GT skvettlapper foran etterhvert for å forgubbe bilen en tanke. Jeg bikker jo tross alt snart 30.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, StigJ skrev:

Er ikke forgubbing med skvettlapper da. Viser bare at man vil ta vare på lakken ;)

Sant nok ;) Jeg må bare se hva som må modifiseres for å få de til å passe. 

Egoparkering på jobb på Forsand idag. Fin utsikt!

9903F640-E0E0-4602-892D-194EE03629D6.thumb.jpeg.05bdcf209d0fd40bf390530b5bbcc6ea.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, papertiger skrev:

Vredestein Ultrac Vorti i original 19” mix dimensjon er for øvrig bestilt, og blir påmontert bilen om en drøy uke 🙌

Spennende og se hva resultatet blir 👍🏼 På di «sertifiserings» papirene du fikk fra Vredestein på rulleomkrets, var F31 xDrive nevnt der også eller? Blir gal av AS2 RFT dekkene, så vurderer og rive ut nytt til min også. Har vurdert samme dim forran og bak i Michelin PS4 (245/40R19) istedet for mix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snowbiz skrev:

Spennende og se hva resultatet blir 👍🏼 På di «sertifiserings» papirene du fikk fra Vredestein på rulleomkrets, var F31 xDrive nevnt der også eller? Blir gal av AS2 RFT dekkene, så vurderer og rive ut nytt til min også. Har vurdert samme dim forran og bak i Michelin PS4 (245/40R19) istedet for mix.

Dekkene er sertifisert for F31 xdrive også (er jo samme felger og dimensjon her) men du får et papir spesifikt for din bil dersom du sier i fra ved kjøp. Grossisten i Norge, Norgesdekk her på Jæren er veldig klar over dette.

Vurderte også lik dim, da 235/40-19. Grunnen til at jeg ikke valgte det var at den ikke er innskrevet i vognkortet ei heller i dørsiden, og orker ikke spørsmål på EU. Men det hadde helt sikkert gått fint :)

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen inne for godkjenning av senkefjører hos Biltilsynet idag, det gikk i utgangspunktet bra, men lysene var for lave. Så først ikke godkjent. Etter timen heiv jeg meg i bilen, Moe stod klar og justerte opp lysene en cm ca, og var tilbake hos BT 25 minutter etterpå på og slapp inn på drop-in 10 minutter etterpå. Hadde jeg visst at lysene kunne justeres med en 5mm umbraco hadde jeg bare gjort det selv hos BT 🙈. Uansett, bilen er nå godkjent med senkefjører 😀

Avspylt for anledningen - ready set go:

EA5A12F9-DBAB-4668-827E-74A5C36ABA67.thumb.jpeg.386d6ee23a33fb81d33a90a1fdd492ab.jpeg

Såg bra ut under også:

1B7A1D38-5F23-4CED-B9E0-33775FEC5FC8.thumb.jpeg.f7ef754ecc9800386eea57dd60999fbc.jpeg

Done and dusted:

DF63B097-CA5D-438A-9C99-84ED37799567.thumb.jpeg.4fd30be908bfc42f7601f2677c2d72f3.jpeg

Ps: ekstra kjekt at det var to andre som var inne for godkjenning av bil og mc som kommenterte hvor lekre disse 4GC’ene var, og hvor fint eksemplar jeg hadde 😀

 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få det der godkjent! Men snodig at de hang seg opp i lysjusteringen, hos meg sjekket de ikke om lysene var justert i det hele tatt (de ba heller ikke om dokumentasjon på dette).

Nå må du bare få ordnet opp i de refleksene bak så blir det bra ;) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja egentlig, men det var vel det de hang seg mest opp i av alt faktisk. Og det faktum at part nummeret på framfjørene var litt slitt. Men ordnet seg det :) 

Refleksene er på lista, men skjer ikke i år. Typisk nok var det kona som bemerket det først det også, så de ryker nok til slutt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • papertiger changed the title to Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...