Gå til innhold

Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen


 Share

Anbefalte innlegg

I den grad man kan gratulere med salg så gjør jeg det. :) Bilen var flott og jeg tenker ny eier blir mer enn fornøyd. Selv har jeg ikke fått min på finn.no engang, liker den så alt for godt. Så vi får se når det blir. Har du/dere ny bil i siktet eller er dere fortsatt på jakt etter den rette? :) Hva blir det isåfall?

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marius2002 skrev:

I den grad man kan gratulere med salg så gjør jeg det. :) Bilen var flott og jeg tenker ny eier blir mer enn fornøyd. Selv har jeg ikke fått min på finn.no engang, liker den så alt for godt. Så vi får se når det blir. Har du/dere ny bil i siktet eller er dere fortsatt på jakt etter den rette? :) Hva blir det isåfall?

Takk :) Ja jeg satser på det. Tror markedet for xDrive og (4x4 generelt) tar seg opp når det nærmer seg høst og vinter, da folk kanskje kikker litt ekstra etter en god vinterbil. 

Angående ny bil - har noe i sikte, men you just have to wait 4 it ;)

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eivind320x skrev:

Gratulerer med salg :) 

Det gikk jo relativt raskt. Vurderer selv og legge ut bilen for salg av økonomiske hensyn. Men først må jeg finne ut av hvorfor den er syk, og nøkker ved gasspådrag. 

Ble du foresten pruta hardt eller ?

Takk :) 

Relativt ja - men låg vel ute 5 uker før salg ble avtalt. Før det var det ingenting. Men når det er sagt så var det generelt svært liten bevegelse i E91 xdrive salget i denne perioden. 

Kan være greit å få luka ut alle feil før kjøp ja, gjør det alltid lettere for evt kjøpere.

Nei ble ikke det, men hadde gått såpass langt ned i forhold til når jeg først la den ut at jeg ikke var villig til å gå så veldig mye ned.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kenny_ skrev:

Gratulerer med salg.

Jeg har tidligere opplevd det samme. 0 respons så dukker en kjøper opp og tar den for pris antydning eller gir en pris som er veldig nærmt.

nysgjerrig på hva du har i sikte. 

 

Takk 😊 

Ja det er rart med salg slik. Noe interesse på din? Svært fin bil det der. 

Ja det blir spennende å se hva vi ender opp med 😀 tenker det kommer en oppdatering her om noen dager ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

 Noe interesse på din? Svært fin bil det der. 

Takk 😀

Ja det har faktisk vært litt. Men det har vært folk uten kapital og noen skam bud. Også en som måtte selge sin egen bil først. Men ingen ting er solgt før pengene er på kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kenny_ skrev:

Takk 😀

Ja det har faktisk vært litt. Men det har vært folk uten kapital og noen skam bud. Også en som måtte selge sin egen bil først. Men ingen ting er solgt før pengene er på kontoen.

Nei stemmer det, er greit å ikke ta noe på forskudd. Tror nok spesielt E91 med M sport og riktig utstyr (noe din har) er populære biler, så tror ikke det burde være noe problem å få solgt din. :) hva blir det neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • papertiger changed the title to Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...