Gå til innhold

Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen


 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Gorg skrev:

Er 480l i F36, ganske så likt som i E91 ikke sant?

Er 480 ja, så stemmer nok det :) 

9 timer siden, fupsaker skrev:

Nydelig, godt det ble den til slutt. :wink: 

Ja angrer ikke. :D takk for input på veien :) 

8 timer siden, ahj skrev:

Gratulerer med kjempe flott bil! :) 

Takk! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Evopower skrev:

Gratulerer med 4 serie gc :) det designet er nydelig. Og bryter opp det noe trauste 3 serie og styltete 3 serie gt designet. Sportsbil med praktiske egenskaper i tillegg. 

Takk!:) ja liker det lave og sportslige designet svært godt, samtidig som den har som du sier sine praktiske sider også. Liker faktisk veldig godt 3GT, stod mellom den og 4GC til slutt, med en overvekt på sistnevnte.

3 timer siden, magneten skrev:

Gratulerer med nydelig bil!

Takk! :D 

3 timer siden, fupsaker skrev:

Synd jeg ikke så de selv, de er jo for min også. :P 

Det har jeg sjekket, det er de dessverre ikke. Tror delenummeret på framfjørene er likt, men bakfjørene er egne for 4GC. :) Det sa også selger, var flere som ville ha de på F31.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

En flott bil du har fått deg her .

Gratulerer så mye .😃

Likte fasongen på denne her svært godt .😀

Tusen takk! Ja synes de er utrolig lekre disse bilene, tenkte liksom ikke i de baner i det hele tatt før vi tok en kikk på de på Finn og hos Bavaria - det var liksom en GT vi skulle ha :) men angrer absolutt ikke på dette, selv om GTen er utrolig stilig den også. 

52 minutter siden, ahj skrev:

Montert senk? 🤔

Nope, har ikke mottatt de enda. Må ut å forhøre meg litt om priser på montering da jeg ikke har kompetanse, utstyr eller lokasjon til å gjøre dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update: bilen har idag vært hos Bavaria på bytte av EGR-kjøler - recall fra BMW på noen av bilene som har B47-motoren. Gikk som forventet - som smurt :) fikk selvfølgelig leiebil mens den var inne.

edit: leiebilen, en 116d sport, var forresten kodet til å starte i Eco Pro mode hver gang, ikke Comfort som er vanlig.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • papertiger changed the title to Papertigers carport | F36 420xd GC og F11 530xd LCI | Halvårsoppdatering av bloggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...