Gå til innhold

Stian's E34 535i Renovering og oppbygging @ E34 Garasjen


RedCab
 Share

Anbefalte innlegg

Prøv og slå inn en større umbrako eller torx:)

Det funker hvertfall for meg:)

Va planen d ja. Den bolten der skal uansett ikke sitte så godt fast, da den i følge data-bladet bare skal være dratt til med noen stusselige NM. Men de som har fingra før..har vel sausa denne inn me loctite sikkert :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gzl0849ub7najfj6rf1f.jpg

Demonterte trekket innvendig i bag.luka idag. Dette skal bort, da jeg vil ha bort den bmw-verktøy shitt'n, og jeg skal lage til noe selv. Blir jo så mye annet rart baki der av bensinpumper og div :) Men luka er fri for rust...et under :)

0rrkv5wdvhkt8hme34fc.jpg

Hva syns folket om girkasse-emnet da? 8)

i9gmolnencuipucadcgg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skjer ikke så mye i disse dager annet enn innkjøp av deler. Fikk levert v8-panser her om dagen, som såg ut som det hadde vært gjennom noen verdens kriger. Men godt man deler verksted med en oppretter/lakkerer :roll: Skal da få til å konstruere noe stilig av dette panseret :)

Videre har jeg bare fått sjekket at alt det elektriske virker på bilen, ingenting feil på noe :)

Er ellers i full sving med å lage tegning til adapter plate mellom girboks og motor. Dette må være klart så det kan leveres til konstruering :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Det har vært veldig dødt her siste tiden. Men er i verkstedet, jobber på alt annet enn BMW'n :(

Driver å bygger lakkboks for tiden, samt arbeidsbenk. Pusser opp en MB som skal selges i sommer for å gi litt kapital til bygget av BMW'n. Ikke lenge før BMW'n kommer på plass i båsen min for et lengre opphold med restaurering og bygging :)

Fortsatt God Påske alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Her må det følges med! Liker planene! Hvor mye måtte du ut med for intreøret? :)

Mener jeg gjorde et kupp...når jeg ga bare 5 lapper :P

er storfornøyd siden jeg fikk alt jeg har ønska meg innvendig til bilen.

sort taktrekk, sorte stolpe deksler, dørsider, instrument, ratt, midtkonsoll, hanskerom, alle håndtak og solskjermer i taket i sort, kjørekomputer, sort hattehylle med integrert gardin, girkule, håndbrekk i skinn, sorte delskinn med minimal slitasje og ikke minst det lille dekselet som står M merket på til å ha på tenningsnøkkelen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det følges med! Liker planene! Hvor mye måtte du ut med for intreøret? :)

Mener jeg gjorde et kupp...når jeg ga bare 5 lapper :P

er storfornøyd siden jeg fikk alt jeg har ønska meg innvendig til bilen.

sort taktrekk, sorte stolpe deksler, dørsider, instrument, ratt, midtkonsoll, hanskerom, alle håndtak og solskjermer i taket i sort, kjørekomputer, sort hattehylle med integrert gardin, girkule, håndbrekk i skinn, sorte delskinn med minimal slitasje og ikke minst det lille dekselet som står M merket på til å ha på tenningsnøkkelen :P

Alright, det er ikke dumt! Heldig med den!

Jeg edita inlegget mitt litt, kanskje litt sent: Hva for en kasse er det? Er lysten på noe som tåler skikkelig juling. Har lyst på Tremec!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...