Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg blir knapt lei av å se på de bilene dine! =P~

Fikk dessverre ikke sett B10'n på Valle Hovin, men du fikk meg til å bruke store deler av helga på alpina-archive.com. Utrolig fascinerende å lese historien og utviklingen av de ulike modellene, og jeg tror jeg må bytte ut drømmen om M5 med en Alpina i stedet ;-)
Hovedtreffet til GS er på Bud 7. juni, hadde ikke gjort noe om du tok turen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg blir knapt lei av å se på de bilene dine! =P~

Fikk dessverre ikke sett B10'n på Valle Hovin, men du fikk meg til å bruke store deler av helga på alpina-archive.com. Utrolig fascinerende å lese historien og utviklingen av de ulike modellene, og jeg tror jeg må bytte ut drømmen om M5 med en Alpina i stedet ;-)

Hovedtreffet til GS er på Bud 7. juni, hadde ikke gjort noe om du tok turen :P

Hyggelig å høre! B10 kan ses på e30meet sammen med z3m coupe..

Ja heller en alpina bil enn en m bil :)...Fikk ikke dratt på det treffet, men skjønte at det var bra med biler der!

Vi ses vel på e30meet? Ikke lenge igjen dit nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for en liten update da..

Nå nærmer det seg e30meet og skulle fikset endel småting før treffet, men dårlig med tid blitt..

Skal ha dekk på hamann felgene til z3m, noen som har tips på dekk dim? Felgene er 9 fram og 11bak i 18"..

Ellers i det siste har jeg solgt en bil(Alpina B10 4.6 E39) bilen er fortsatt i Norge:) og kommer muligens på e30meet!

For litt siden tok Ac kompressoren på alpina b3 3.2 kvelden , så ny er bestilt og blir montert snart.

Med varmen og det fine været som er hadde det vært gøy med mc.

Så Var i Sverige og hentet meg en motorsykkel forrige uke, en 2004mod kawasaki zx12r med kun 11000km på telleren og helt orginal. Imorgen skal den regges om alt går etter planen :D

Et bilde ved siden av alpina biturboen, to morsomme saker

post-61034-0-64204400-1402352144_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Helt enig med utsagnet til J.K. Så derfor gi felgene til meg slik at de kan få lov til å sitte på en Z4 :P

 

Neida, bilen din ble sinnsykt grom med de hjula. Måtte bort å se på den på E30meet. Lekker sak :)

 

Ja og så synes jeg 540en fortjener to tuter i hekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z3/Z4 Coupe fortjener virkelig noe gromme felger pga. de brede hoftene den har, det der ble helt perfekt u/høyden tatt i betraktning.

Hvorfor har e39'en preface baklykter?

540n er en tidlig 2000modell, facelift kom visstnok september 2000 eller noe. Forrige eier har byttet frontlykter, men ikke bak.

Z3m ble jeg fornøyd med, ja den er litt høy. Men syntes ikke den er noe ille sånn...

Helt enig med utsagnet til J.K. Så derfor gi felgene til meg slik at de kan få lov til å sitte på en Z4 :P

 

Neida, bilen din ble sinnsykt grom med de hjula. Måtte bort å se på den på E30meet. Lekker sak :)

 

Ja og så synes jeg 540en fortjener to tuter i hekken.

Hadde nok gjort seg på en z4 også ja! Hjulbuene er vel litt mindre på en z4coupe enn en z3coupe? Hmmm

Så deg på banen på e30meet, skulle gjerne kjørt på bane i år selv men droppet det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...