Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Nice. Sjeldent interiør, tror kanskje det kun er levert del skinn/alcantara til japanske markedet?

Har ikke sett det noen andre steder,Så mulig de fikk skinn/alcantara der nede ja

Endret av BmwChris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw 540 E39 individualen ble solgt igår, litt kjipt men e38n gjør nok opp for det..

Bilen ble solgt til en veldig hyggelig fyr, som hadde hatt masse bmw fra tidligere..Valget hans sto mellom e39 540 og e65 745. Og valget hans var klart når han så bilen. Ville selv aldri vurdert e65 engang...

Vil at e38n jeg får skal bli noe lignende denne, etterhvert bortsett fra felger og alpina leppe. Men med m pararell og orginale sport fangere

post-61034-0-66038500-1428760873_thumb.j

post-61034-0-09891500-1428760860_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg, hvor i landet havner den?

Liker planene for E38en, tror det skal bli skikkelig bra ja :)

Takker, den havner i Molde området.

Må si e38 med oransje blinkers er pent, så blir å få på det når bilen kommer tenker jeg. Må jo uansett bytte frontlykter så da er det like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på E38 er virkelig begge deler fint når det kommer til farge på blinklys :) M parallel er også veldig kledelig og ryddig på disse bilene, med en god V8er under panseret så passer det hele så mye bedre sammen også synes jeg. Du må gi oss en update på de øvrige Alpinaene og Z3en også snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Lenge siden nå, men en liten update må til

Var så heldig å komme over noe jeg ikke trodde jeg skulle komme over i Norge.

Kom over en orginal ubrukt ac schnitzer tak spoiler og orginale ac scnitzer front spoiler/flapps som heller aldri er brukt.

Det beste var at det var ferdig lakkert i estorilblå som bilen min er, så det blir montert på bilen etterhvert:)

Front flippers post-61034-0-45810500-1441055872_thumb.j

Takvingen post-61034-0-99726200-1441055890_thumb.j

Blir som dette, minus felgene. Skal få lakkert de orginale z3mc felgene i en penere farge enn hvit etterhvert.

post-61034-0-37352300-1441055938_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...