Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...

Noen med peiling på e38 som vet om man kan kjøpe en kart update på cd for europa? Vil det funke og få europa kart på navi professional skjermen da med nyere kart? Ser flere på ebay selger, men spørs om det vil funke da

 

noen som har e38 facelift lykter de skal selge si ifra

Endret av BmwChris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, awt skrev:

Kartene til systemet som benyttes i e38 (samt e39, e46, e53, e83 og e85/e86) oppdateres fortsatt, så det bør ikke være noe problem det.

Så bra, er det bare å kjøpe cd tror du eller burde man dra innom bmw og få de til å oppdatere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å kjøpe CD. Det er ingenting å oppdatere, da alt er lagret på CD.

Du kan jo også se om du får tak i en nyere MK4 navigasjons-dings. Disse bruker DVD, slik at man får hele Europa på en plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, awt skrev:

Bare til å kjøpe CD. Det er ingenting å oppdatere, da alt er lagret på CD.

Du kan jo også se om du får tak i en nyere MK4 navigasjons-dings. Disse bruker DVD, slik at man får hele Europa på en plate.

Det er nice da, kan bare upgrade til mk4 navigasjonsboks som sitter i bagasjen da også kjøpe oppdatert kart på cd. Trodde ikke kart osv ble oppdatert på e38, så det var jo good news. 

Takker awt:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
3 timer siden, Freakshow skrev:

opddatere systemet kan vel gjøres selv? er vel bare å laste ned oppdatering fra nettet og brenne dette ut på cd/dvd :)

Ja kjøper eller brenner bare v32 software på en CD/DVD også følger man guiden på hvordan det installeres. Har fått tak i update v32 og kjøpt kart for 2016 vest og øst Europa.. 

Skal bare skaffe meg en MK4(IV) navigasjonsenhet så blir det topp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liten update

image.jpeg

Driver også å fikser på nav enheten i bagasjen, for å få muligheten til raskere GPS og det å kunne bruke kart ifra 2016..

Jeg har tydeligvis den gamle MK2 enheten i bagasjen som har helt andre kontakter enn det nye mk2,mk3 og mk4 enheten har. Noen som har vært borti dette?

Dette er kontaktene jeg har i bilen

image.jpeg

Og jeg skal ha de innpå den røde og blå på mk4 spilleren(her ser man gamle mk2 og nye mk4)

image.jpeg

Noen som vet hvilken del man trenger? 

Leste meg litt opp og fant 2stk kabler

BMW Part NR:

- Bmw 611 28381 219

- Bmw 611 26907 840

Noen som har gjort dette og har noen tips?

 

Legger ved et bilde av årets første treff med mye fine biler, C&C på Romerike. Blir mulig treff idag også på C&C Øvrevoll kl17:00

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17. april 2016 at 13.15, D.Toft skrev:

man får overgangs kabler, men husker ikke delenr.

mener dem står i gs katalogen

Ja, man får overgangskabler ifra mk1 til nyere mk2, mk3 og mk4. 

Problemet er at det fortsatt virker som at det ikke passer. Det nærmeste jeg har funnet er disse to kablene. Men virker ikke som de passerimage.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

En stund siden update her, så tenkte legge ut noen bilder fra i sommer hvor jeg var på Europa tur med 740n. Jeg og dama var innom mange land. sverige,danmark,tyskland,sveits,italia,monaco,franske riviera,luxembourg, belgia, nederland.

 

Men legger bare ut ifra det mest relevante. Bilder fra bmw welt, et kult sted å oppleve. Men også Alpina i Buchloe som var et høyde punkt for min del, da jeg har hatt noen alpina biler og fortsatt har en. Ligger ikke langt ifra bmw welt og det er et utrolig hyggelig og kult sted å besøke. Ellers bilder fra furkapasset og ifra litt forskjellig:)

IMG_0980.JPGIMG_0981.JPGIMG_0986.JPGIMG_0992.JPGIMG_0993.JPGIMG_1003.JPGIMG_1005.JPGIMG_1007.JPGIMG_1013.JPGIMG_1024.JPGIMG_1028.JPGIMG_1029.JPGIMG_1031.JPGIMG_1037.JPGIMG_1038.JPGIMG_1041.JPGIMG_1042.JPGIMG_1046.JPGIMG_1049.JPGIMG_1050.JPGIMG_1052.JPGIMG_1054.JPGIMG_1057.JPGIMG_1073.JPGIMG_1110.JPGIMG_1112.JPGIMG_1127.JPGIMG_1163.JPGIMG_1205.JPGIMG_1251.JPG

IMG_1078.JPG

IMG_1187.JPG

Endret av BmwChris
Tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/17/2016 at 22.37, BmwChris skrev:

E38n ble solgt for ikke lenge siden, så da kommer det snart noe nytt

IMG_0089.JPG

Så bilen lå ute på finn, veldig pen E38 du solgte med utrolig lav kmstand. 

Hva blir det neste? E39 mtp bildet? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...