Gå til innhold

Min Bmw/// Garasje (Mc fiks og ny motorisert barnevogn)


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Har selv hatt en tidligere modell av alt. 1, og kan anbefale den, men jeg personlig ville valgt den originale løsningen for å holde ting ryddig og klassisk.

Må tilføye at bilen ser fantastisk bra ut! ;)

Takk for det:) du som kjørte med meg, Tzunami å mange andre fra treffet på Ingerstrand i høst?

Enig med Lasse, hold det originalt og finn en løsning på iPod tilkobling dersom det er grunnen til andre alternativer.

Funnet ut at det blir den orginal bmw cd43 spiller i bilen, så kobler jeg dice i cd veksler utgangen for iPod :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Jeg var så heldig å fikk inspisere bilen din på nært hold i dag. Jeg må si den bærer preg av godt vedlikehold, å ser fantastisk ut :)

Angående spiller ville jeg nok gått for original spilleren, nettopp for å holde det originalt og cleant :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Jeg var så heldig å fikk inspisere bilen din på nært hold i dag. Jeg må si den bærer preg av godt vedlikehold, å ser fantastisk ut :)

Angående spiller ville jeg nok gått for original spilleren, nettopp for å holde det originalt og cleant :wink:

Takk for det Daniel :) Ja hørte du hadde fått tatt en liten smugtitt på den der den står :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

På tide med en liten update før påsken starter :)

Sånn så bilen ut når jeg kjøpte den fra Japan før den annkom Norge.

aw6fjfa82sgoi1912jkr.jpg

Under frakten hadde som sagt noen stjålet spiller, girkule, verktøy. men ble ikke gjort noen skade heldigvis!

Sånn så det ut.

7wh3e29exlex1q8wcakq.jpg

Cd spiller montert så var det ZHP girspak som skulle på, zhp er litt kortere enn den orginale.

p6zore9cjmxzs2fuuswh.jpg

Resultatet av både spiller og girspak. Litt sterkere lys i girspaken, men ble bra. M merket på spilleren er i stede for at det står rover men helt samme som business cd bare annen logo(Bmw eide rover før)

yr5d6b3s83856p5k11d6.jpg

tiaeoajrufu582odhr0c.jpg

7aqd39fpdsghby01q19o.jpg

Går sakte men sikkert mot vår her i Oslo, så bare å glede seg til å ta bilen ut på luftetur og ikke minst dra på de fleste treff som er! Både e30meet, cars&coffe, vårmønstring og mange andre steder! :D

6by2n1mqiwbhpelnkz2f.jpg

0qt9a66qv0fqubzze79p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra når du skal ut på luftetur! har et dyr jeg må lufte snart selv :D tenkte å begynne med coilovers i dag, så blir det vel å vise den for godkjenning snart, bare for å ha gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra når du skal ut på luftetur! har et dyr jeg må lufte snart selv :D tenkte å begynne med coilovers i dag, så blir det vel å vise den for godkjenning snart, bare for å ha gjort det ;)

Håper det smelter fort nå, så man kan få kjørt litt. Vi må få tatt noen turer rett etter påsken!

Har kun kjørt z3 ca 20meter etter jeg fikk den så gleder meg. Blir bra med coilovers på m5 din, tenker kjøpe det til M coupen etterhvert også.

Appropos tur blir en tur i påsken å det blir allerede i morgen! Teste ut en grom Bmw Sigurd har kjøpt, som vi skal hente i Tyskland :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har snakket litt om den :P blir gromt det ;)

Du kan jo svare meg på pm om du vil, men hva gjør du med skilter på z3m'en?

Har planer om å få det til i løpet av sommeren nå, spørs bare om det blir alternativ eller vanlig beregning. Ettersom bilen kun har gått 50.000 tror jeg ikke alternativ lønner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...