Gå til innhold

3 barneseter. Hvliken BMW har plass til det?


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

I en E70 X5 får man vel inn tre barnestoler vil jeg tro da den er noe breiere enn E61. Ellers så er faktisk ikke den innvendige plassen så mye bedre i X5en...

Fra nå av må du være forsiktig ellers blir det minibuss på deg halve livet :lol::lol:

Tja..er ikke så ille. Både Chevy Suburban og Ford Excursion kan man få med 7 seter og dette er jo familiebiler med hår på brystkassa 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en E70 X5 får man vel inn tre barnestoler vil jeg tro da den er noe breiere enn E61. Ellers så er faktisk ikke den innvendige plassen så mye bedre i X5en...

Fra nå av må du være forsiktig ellers blir det minibuss på deg halve livet :lol::lol:

Tja..er ikke så ille. Både Chevy Suburban og Ford Excursion kan man få med 7 seter og dette er jo familiebiler med hår på brystkassa 8)

Nå er det vel rimelig lenge siden noen trodde man hadde hår på kassa når man kjørte Suburban. Nå er det vel mest HARRY ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flatbanka, kløvent fluefi***-hår kanskje? Uten å ha prøvd kombinasjonen høres det unektlig marginalt ut. Er stolen i midten av den større fra 3 år eller mindre baby-typen?

Noe sånt ja, hehe. Alle tre er av type stor fra ca 3 år og alle stod rettvendt. Det blir sånn at dørene akkurat går igjen. Er et sant helv**** å få i selene også fordi låsene ender opp under setene. Når man da også skal unngå riper/skader på interiør og stoler har man en brukbar utfordring ;) Med tre store stoler kan ikke dette anbefales til noe annet enn som en nødløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flatbanka, kløvent fluefi***-hår kanskje? Uten å ha prøvd kombinasjonen høres det unektlig marginalt ut. Er stolen i midten av den større fra 3 år eller mindre baby-typen?

Noe sånt ja, hehe. Alle tre er av type stor fra ca 3 år og alle stod rettvendt. Det blir sånn at dørene akkurat går igjen. Er et sant helv**** å få i selene også fordi låsene ender opp under setene. Når man da også skal unngå riper/skader på interiør og stoler har man en brukbar utfordring ;) Med tre store stoler kan ikke dette anbefales til noe annet enn som en nødløsning.

Hmm. Spørs om det bli noe annet en bmw :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du de tre aktuelle stolene er det jo bare å låne en bil for å prøve..? Jeg har hørt om andre med 3 stoler bak i E61. Var en som postet på bmwccn.no for noen år siden som fikk det til. Med rett type stoler er det mulig. Men ser for meg at det er tungtvint med den i midten.

Grunnen til at jeg reagerte på akkurat Izi Combi er at vi har en slik selv og den er ganske plasskrevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel rimelig lenge siden noen trodde man hadde hår på kassa når man kjørte Suburban. Nå er det vel mest HARRY ?

Ja en gammal 6,2 diesel fra 80 tallet er Harry :wink: De nye er faktisk ganske fete, koster ca som en brukt E70 X5 :)

Hver sin smak selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det enda. Er en stund til tredje mann kommer, men prøve å være litt tidlig ute. Har en på 6 og ei på 3, og en på vei. Har stol til eldstemann, og den tar ikke så mye plass. Har mest lyst på bmw, så må prøve alt for å få det til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres greit ut jeg. Sitter seksåringen fremdeles i en barnestol? Du får uansett de to største i vanlige forovervendte stoler på sidene og den minste i en bakovervendt på midten. Den største størrelsen tar ironisk nok mye mindre plass den mellomstørrelsen etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...