Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

hehe takk :P jeg har orginal "masasje" stoler og de er alt for harde å sitte i, 5 ern skal jo være skikkelig komfor bil men de forbanna forsetene er jo alt for harde. så må finne tak i sports stolene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

små køddent og få bra bilder i mørket

caasfunliozqaph97lbe.jpg

sd3gu5jcqa8e9w5prdb2.jpg

gwslmx6yv12nvc9s2z5n.jpg

Lekte meg litt med redigerings programet på tlf :P

Men pærene lyste veldig bra i mørket :)

men når det er sol så ser du ikke at angel eyesa er på engang =/ så får nok bruke litt mere penger på det og kjøpe de dyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk disse i posten i dag, Ebay selvfølgelig, noen som har noen erfaring med de? har ikke sett på ossen det er å bytte de.

men må jeg ut med hele den orginale enheten for å få plass til disse? :)

kw3wjlhetgoiu120suhi.jpg

j09nvuafu3npvx6y21br.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil. har fått litt lyst på e39 diesel igjen jeg og. hvordan opplever du denne motoren egentlig? jeg hadde tds forrige gang, og den like jeg godt. regner med deter litt mere skyv i denne dog. kunne helst tenkt meg manuell jeg da, men er langt mellom de..

ser ut til at du må bytte hele pæreholderen ja. skal være bare å stikke skrujern inn i det sporet og press lampa til siden så skal den komme ned. får håpe de ikke gir feilkoder da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil. har fått litt lyst på e39 diesel igjen jeg og. hvordan opplever du denne motoren egentlig? jeg hadde tds forrige gang, og den like jeg godt. regner med deter litt mere skyv i denne dog. kunne helst tenkt meg manuell jeg da, men er langt mellom de..

ser ut til at du må bytte hele pæreholderen ja. skal være bare å stikke skrujern inn i det sporet og press lampa til siden så skal den komme ned. får håpe de ikke gir feilkoder da : )

takk takk :D

jeg er kjempe fornøyd med bilen, det er min første diesel og e39 og automat faktisk.

jeg har vært helt nazi på at jeg absoultt skal ha manuell, men jeg kom over denne også tenkte jeg "jaja jeg kan jo bare bygge om til manuell hvis jeg er for missfornøyd" men med tanke på at dette bare skal være "bruks Bilen" så tenker jeg og ha den i automat.

bilen går ekstremt godt, men nå har jeg jo hatt den i 1 mnd ellerno så nå er jeg jo vandt til det :P og som det som oftest blir så "mye vil ha mer" :P

så tenkte å få TS racing til å chippe den i sommer og se hvor mye bedre det blir da :)

det med skilt lysene, mener du jeg slepper og ta av hele bakplata på insiden at jeg kan gjøre alt fra forsiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jo fått gjort noe fornufig! :D fått skifta olje og oljefilter på bilen! :) og byttet til 18" vinterfelger med kliss nye pigg dekk! :) fikk låne av bestekompisen min :D hadde ikke mere spor igjen i mine -_-

bestilt de rette Led skilt lysene og bestilt nytt sånn bånd ting til displeiet på speedometeret! :D

og vasket bilen! :)

ngkrdt6hktec1vf9p04w.jpg

Olja jeg brukte :) bare det beste! :)

fkce1be0mgu2z5lz9scd.jpg

skitten! :o

my8l819awnrvl00zu6up.jpg

3bf4kruvwei6najfvijo.jpg

3i621rl53d8deu2b3yvo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...