Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Fikk tlf fra en kompis rett etter jobb i dag (han jobber på verkstedet bilen er på) og han er ført opp for å skru på bilen i morgen! så da får jeg forhåpentligvis bilen i morgen eller på fredag! WEEEEEEUUUUUUU!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Evopower skrev:

Dette blir spennende! Så hovedpumpa har vært problemet helt ifra starten av?

det kan du si! sitter jo nesten å rister av spenning her! xD

nei! den har nok ikke gjort ting bedre! :P men det har vært startsperra, drivstoff(stått på tank i 2 år) og 2 dyser! :P jo! og pumpa under fører setet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Evopower skrev:

Haha skal nesten ikke gå an å få alt det "på en gang" :P

Nå stopper ikke den bilen mer hvertfall ;)

haha! trur det har kommet litt gradvis! :P
nei faen nå roter jeg litt her!
først så røyk turbo i 2014, og etter det så trur jeg flere glødeplugger tok kvelden.
også ble bilen stående og batteriet ble flatt. da begynte startsperre å kødde.
og da ble jo bilen stående i 2 år, og da har diesel blitt dårlig, 2 dyser har sikkert vært dårlig men blitt værre av den ødelagte dieselen, så bytta vi de og bilen fungerte fint. også døde HT pumpa :P
og en eller annen plass oppi der gikk pumpa under setet xD

 

mye greier skjønneru! xD

men det er jo 6 dyser der da, og jeg bytta til noen brukte dyser så det er enda pumpa i tanken og den under fører setet (byttet til brukt) som kan ryke xD så jeg frykter at det kommer til å gå 1 eller fler dyser etterhvert xD

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg Tlf om at bilen var ferdig på verksted og iorden! :D
nå starter hu <3 men hu går ikke helt som hu skal, frykter gåen LMM eller tett EGR. det skal bli fikset forløpende! men bilen starter og går! og god damn hu ser bra ut <3

i går ble det litt kjøring fram og tilbake og hit og dit!
i dag var jeg på cars&coffe i larvik. tok et par bilder bare :P men skal få lasta de opp i kveld eller i morgen!

gode gud det var godt å kjøre e39 igjen! ikke minst min egen! :D

sånn funny story! sto på Cirkel K koppstad på jobb når jeg fikk tlf om at bilen var iorden, sto og hoppa og spratt som en fjorten år gammel nyforelska gutt xD må ha sett rimelig latterlig ut! xD men den følelsen! gode gud! :D

i dag fikk bilen en skikkelig vask igjen, hu ble blank og fin! full av riper men xD
null beskyttelse så jeg la bare et lag med Koch Chemie Protector Wax som midlertidig beskyttelse! :)

har sottet av hele neste helg for en komplett spa behandling av frøkna!
da blir det rens og beskyttelse på skinnet, vask av alt invendig.
utvendig blir det 2 stegs polering med Angelwax Enigma som beskyttelse tenker jeg! ^^

ha en flott dag folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...