Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

tips hvis du ikke vet det fra før av. Koster 1500kr for å legge på film på alle rutene i Murmansk. Sykt dyktige er de og. Eller så har du de gutta som holder på Shell stasjonen av og til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah ja. Ja reglene for multivisum har blitt endra. Nå må man få invitasjon fra noen i Murmansk... Eller så blir det vel vanlig visum inn de koster vel mer enn 350kr for en som ikke kjenner noen i reisebyråen... Eller så kan du og høre med Emil på Hydroscand. Han drev med noe folerings firma når jeg jobbet der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Lest igjennom tråden din nå og er en skikkelig fin bil dette :) kunne gjerne hatt en 530d :D

takker ^^

 

 

Når først den fæle frontfangern var av, håper jeg du bytta den i samme slengen til noe litt mer interessant? ;p 

Syns facelift fangeren er fin jeg ^^ men den blir nok bytta ut men den er ikke første prio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns facelift fangeren er fin jeg ^^ men den blir nok bytta ut men den er ikke første prio :)

Facelift fangeren tar seg perfekt ut på den bilen der synes eg :D vertfall når bilen er svart, og du har slike "US look" facelift lykter på en måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...