Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Var på nippet til å kjøpe meg ila vintern, men tok til "fornuften" da det er mye å legge 30k i luftunderstell og frakt, pluss moms på det :P

Oj, ble det så dyrt til e39? :o Man får vel egentlig litt mer for penga med coilovers ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på nippet til å kjøpe meg ila vintern, men tok til "fornuften" da det er mye å legge 30k i luftunderstell og frakt, pluss moms på det :P

Oj, ble det så dyrt til e39? :o Man får vel egentlig litt mer for penga med coilovers ja :lol:

http://bagriders.com/modlab/products/E3 ... YSTEM.html

Da er det snakk om Accu-air E-level, med touchpad'n og full pakke, må jo ha det beste vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste er på ca 21k men ble nå litt usikker på om det passer touring eller ikke, håper nesten at det ikke er til touring, så jeg har "en grunn" til å slippe det :P selv om det ikke blir det uansett, da coilovers er montert allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste er på ca 21k men ble nå litt usikker på om det passer touring eller ikke, håper nesten at det ikke er til touring, så jeg har "en grunn" til å slippe det :P selv om det ikke blir det uansett, da coilovers er montert allerede ;)

Hehe, nei hadde ikke blitt aktuelt for meg heller om jeg måtte ha betalt full pris :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøøøft :D Har sinnsykt lyst på luft nå jeg også, må nesten sjekke med pris til E38 :-k

Genial idé det med OEM bryterne, ser en deel bedre ut :)

Takker! :) det syns jeg du skal!

Æsj, får forbli fornuftig jeg, får heller kose meg med at du har bags! :P

Hehe, du skal få prøve å trykke på knappene engang da vettu! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...