Gå til innhold

E30 325i 2,7 "Hartge" Selges!


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil detta ;)

Er en som selger sebring på forumet :) står det er fra en e34 med m20 ;)

Passer det noelunde overens da?

Skal se om jeg finner det! Men gidder ikke kjøpe noe gammelt ræl og hive på heller. Skal være skikkelig når jeg først bytter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ta bilen inn på Svendsen eksos og se hva de har å tilby av effektanlegg og montering!

Men nå lurer jeg også på om det er noen i Hordaland/bergensområdet som vet om verksted som kanskje hadde vært så grei å slippe bilen gjennom eu kontroll uten blinklys montert på sideskjermer?

Fikk mangellapp som viser dårlig parkbremsvirkning, rusthull ved fjæroppheng bak og mangel av sideblinklys på forskjermer..

De 2 første manglene er grei og ingen problem, men jeg har ikke lyst og montere blinklys og hadde et håp om at verkstedet ville se gjennom fingrene på dette, men neida :/

Send gjerne pm om noen har tips eller kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dobbelsidig tape og univærsal blinkers ;)

Men de må vel kobles til?

Biltema har noen små sideblink med dobbelsidi teip du kan lime på framskjermen, dra ledningen inn mellom dørå å skjermen, å fram til frontblinkerene :)

Hehe, jo det er vel sikkert godkjent så lenge det blinker 8)

Fikk du forresten tak i støtfangerfestene?

Eller du kan kjøpe deg fantastisk vakkre "m3" speiler med blinklys. Det ble gjort på caben min for å unngå å montere på skjermene. :)

Men du måtte ligge opp elektrisk sant? Eller bare godtok de det så lenge de var montert og ikke virket?

Blinklysene på skjermene er da bare en 1'er feil.?

Jeg fikk 2'er feil, snakket med et annet verksted som heller ikke ville slippe det gjennom, og de mente jeg var heldig som ikke hadde fått 9'er feil :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen jævla tullinger du har møtt på. Jeg møtte opp på eu UTEN frontfanger fikk kun 1er feil på de blinklysa samma med side blinklysam. Få tak i ett pkk kort eller søk på nettet så finner du det, reis så å vis dt til han jøvla kødden som har vist bilen din! Lykke til:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...