Gå til innhold

E30 325i 2,7 "Hartge" Selges!


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte på at kulen ligger så nærme bremseskiven at jeg regner med varmen tar knekken på gummien...

Har ikke gjort noe spesielt siden forrige oppdatering bortsett fra å bytte endeledd og montert demper igjen på høyre side :)

Må ta meg sammen igjen nå på neste friuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på det ligger en oversikt over hvilke endeledd som bygger minst på 300mm.de, eg sliter med akkurat det samme.. eller rettere sagt jeg har mindre klaring, men di overlevde nå rudskogen, kan ikke si det samme om mansjettene i bremse caliperne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på det ligger en oversikt over hvilke endeledd som bygger minst på 300mm.de, eg sliter med akkurat det samme.. eller rettere sagt jeg har mindre klaring, men di overlevde nå rudskogen, kan ikke si det samme om mansjettene i bremse caliperne.

Takk for tipset :)

Skal sjekke!

Tommy:

Har et lite håp om og få med meg e30meet.. Vi får se :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verner her roger....

Jæggu hadde du fått deg noe rust med på kjøpet :-P

Men fet bil, får ta en tur innom og kikke en dag.

Men når det kommer til endledd problemet. Biltema selger en "matte" skal varmeisolere.

Går det ikke ann og isolere bremseskjoldet for og lede bort litt varme? Og kjøp borra og slissa skiver fra gs-permformance. Funker helt awsome og kjøler litt bedre ;-) og ikke minst billig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ivan har litt å bryne seg på her ja ;) Han var her nettopp og tok med seg fangere og en skjerm til lakkering forresten :)

Det er ikke bremseskjold. Det hadde eg vel uansett ikkje fått plass til. Og bremsene som står på skal vel være gode nok de! 6 stemplede Wilwood..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...