Gå til innhold

Min 320D Exclusive


 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med fin bil :) Fyflate nå ble jeg misunnelig altså.... Hel værst farge kombo på denne da :))

Er det vanlig M-tech bakfanger på den? Kjøpte selv en Carbon diffusor fra GS i fjor, men fikk den ikke til å passe sikkelig. Sendte de en mail med bilder for å vise den dårlige passformen, de sende opp en ny men med samme dårlige passformen, så kjører fortsatt rundt med den kjipe org. diffusoren til dieselen..

Har du noe senk på denne? Synes høyden så veldig perfekt ut med tanke på størrelsen på felga... Synes min blir for høy fremme med 19", er perfekt glippe bake men fremme ser det jo ut som om noen kunne bodd i hjulhuset! :P

Følger med på denne videre :))

Hei, JoaLars!

Etter det jeg har blitt fortalt så er dette fanger fra en BMW M3, hvor jeg tror diffusoren er original uten å si det helt sikkert. :)

Her er det et justerbart senkesett/coilovere desverre uten hardhetsjustering, men den er virkelig god å kjøre uansett :D

Jeg har sommerfelger som er 19"x9,5" foran og 19"x10 bak. Jeg har ikke fått prøvd på disse selv, men ut i fra bildet fra forrige eier, så ser det bra ut.

Kan også nevne at vinterfelgene som står på nå er 17" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser nok ut til at justerbart senkesett m/hardhetsjustering blir neste på ønskelista ja... :P

Da er det bare å spare :)

Er det noen som sitter på et par justeringsskåler til bakfjærer til et FK Automotive justerbart senkesett? :bounce:

Skålene mine har satt seg helt, og får ikke løsnet dem. Har prøvd med varming osv. men det hjelper lite. ](*,)

rvx6ojzax5d95jvcuvqj.jpg

Nå ser jeg egentlig bare frem til å få prøvd sommerfelgene. Måtte snøen smelte jævla fort!

572qsqbp9h3u8kjryavv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...