Gå til innhold

Den lille bilrelaterte TV-serie-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Bortsett ifra ett utrolig tafatt navn så tror jeg muligens "Panser" kan bli gøy, planen var å hete Autofil som bladet med det måtte jo selvfølgelig NRK kødde til med rettigheter. Derav kom de opp med ett navn som høres ut som noe de har tatt ut av luften i løpet sv 20 sekunder :)

Men iallfall, alt er bedre enn den dårlige Top Gear kopien Broom med den hylende og slitsome Larsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var sånn passe jeg, bedre enn hva jeg hadde trodd :) Men jeg synes de hadde presset inn litt for mange innslag i en episode, blir for mange korte innslag liksom. Også de hælvettes reklamepausene hver femte minutt....

Men kommer nok til å følge med videre, Broom var så elendig at jeg ga opp etter første sesong men dette var helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett ifra ett utrolig tafatt navn så tror jeg muligens "Panser" kan bli gøy, planen var å hete Autofil som bladet med det måtte jo selvfølgelig NRK kødde til med rettigheter. Derav kom de opp med ett navn som høres ut som noe de har tatt ut av luften i løpet sv 20 sekunder :)

Men iallfall, alt er bedre enn den dårlige Top Gear kopien Broom med den hylende og slitsome Larsen :P

 

Hmm, Autofil er jo Jan-Erik Larsen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Autofil er jo Jan-Erik Larsen? :P

Merker at du ikke har fulgt med de siste årene..

Broom er Jan-Erik Larsen (aka ADHDx4). Autofil er utdødd som annet enn magazine og nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at du ikke har fulgt med de siste årene..

Broom er Jan-Erik Larsen (aka ADHDx4). Autofil er utdødd som annet enn magazine og nettside.

Joda, såpass vet jeg. Men Jan-Erik's show FØR Broooooom het Autofil, så skjønner at de ikke fikk lov til å ta navnet derfra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Lorden har jeg egentelig irritert meg litt over i bladet, men synes han virker ganske allrigth på TV :) Ellers så synes jeg programmet kommer seg, litt små seriøs herjing med millionbiler ala Top Gear blir jo ikke feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes show'et har potensiale mye pga Aasbø.. men han trenger mere trening på voiceover høres fortsatt litt opplest ut..

liker at de 3 andre gutta har 3 helt forskjellige syn på bil.. MEN jeg syntes de burde hvert morsomere og kanskje hatt et bedre kammeratskap ala topgear

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg fikk litt sjokk når jeg så RX7en som rullet utav verkstedet til wheeler dealers,i forrige episode. Var liksom alt annet enn stilrent og sånn det stort sett pleier å være. Mike har gjort et og annet merkelig fra tid til annen, men den der så jeg ikke komme. Hehe

Over til noe annet! Overhaulin' er i ny sesong, for de som ikke har fått det med seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den RX-7-en klarte de virkelig å ødelegge. Den ble jo hundre ganger verre enn det den var. Nå kan man riktignok fjerne det meste de gjorde, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det ryktes om at forrige episode av Fifth Gear var den siste noen sinne.

 

Nå er isåfall ikke dette første gang Fifth Gear har blitt lagt ned, men jeg håper virkelig ikke at dette stemmer. Synes Fifth Gear bare har blitt bedre og bedre de siste sesongene, i motsetning til Top Gear som blir verre og verre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...