Gå til innhold

Billig og bra forsikring? 8000kr spart!


 Share

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg oppnå billigst mulig forsikring? Har brukt gjensidige frem til nå, å funnet ut av nemi er litt billigere, men har ikke hørt noe om de før.

Er det noen med erfaringer fra Nemi Forsikring, eller andre "billige" selskaper? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig individuelt. Må bare ta kontakt med forsikringsselskapene å sjekke. Eventuelt sjekke kalkulatorene på nettsidene.

Kan da umulig være så veldig individuelt? da alle jeg kjenner som "gidder å bry seg" velger gjensidige pga at det blir billigst av de store;) Kompiser på min egen alder, fatter i 60åra og kollegaer osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en over nevner, Terra, så har jeg hatt to bilforsikringer, begge hos Terra. Første bilen min var en Mazda 626 2.0 GLX 16v, og da hadde jeg 20% bonus, Terra skulle ha 10900 i året, mens Gjensidige og Storebrand som jeg sjekket kalkulatorene til, skulle ha dobbelt så mye og litt til. Nå har jeg 40% og begynner på veien mot 50% og kjøpe meg BMW for en halvannen månedstid siden, kunne få 50% bonus vis jeg gikk over til Tryg som var sammarbeidspartner til forhandler jeg kjøpte bilen av, og de skulle ha 17 291 i året, på Delkasko, mens hos Terra så havna jeg på 11 637 med Delkasko, 25 000 km i året og 40%, så jeg har bare gode erfaringer med Terra.

Edit : Sjekka med Gjensidige med bilen min og km/bonus jeg har hos Terra, og Gjensidige skal ha 19 792 i året. Helt syk forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige har aldri vært billige for meg ihvertfall. Storebrand er de som har vært gunstig for meg, men siste åra har jeg hatt jernbanen så den saken er biff.

Ikke for meg heller. 1800 kr. rimeligere var IF for meg enn Gjensidige med alskens rabatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt selskap pr.6mnd så går bonusen din opp dobbelt så fort;)

Får ta ringerunden i morgen, høre med terra og nemi. Storebrand som nevnt over her skulle vel nesten ha det dobbelte av gjensidige da jeg snakket med de ang volvo v50, e30, innbo, reiser osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige har aldri vært billige for meg ihvertfall. Storebrand er de som har vært gunstig for meg, men siste åra har jeg hatt jernbanen så den saken er biff.

Ikke for meg heller. 1800 kr. rimeligere var IF for meg enn Gjensidige med alskens rabatter.

Og da har du snakket med jr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn i clube30meet og ring tilbake til gjensidige, du blir garantert værende! :-)

Hvilken rabattavtale har dere med gjensidige? Er selv kunde der, så kunne vært interessant å vite.

Vi har en god avtale med gjensidige, alle medlemmene våre har fått utrolig mye lavere priser hos de etter de ble medlem hos oss i tillegg. Man får egen kontaktperson også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...