Gå til innhold

hopeless E34 535 turbo, nå til salgs.


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Her har det fortsatt ikke skjedd noe, har hatt nokk å gjøre med familie forøkelse og generelt nokk å gjøre med resten av prosjektene.

Men har såvidt begynt å montere ett 2+2 grått skinn jeg fikk taki fra en vrakabil. Har å begynt demontering av front for evt å flytte fanger, grill, panserer og framskjerm over på 535n som er ute for salg. Mulig 2+2 setene blir med over og... Mangler førerstol til settet med el justering og dørtrekk i samme farge men dørtrekk mangler det på mange firåtredver har jeg sett.

Så får vi se om det blir mer fart mot våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, viggo E34 skrev:

Her har det fortsatt ikke skjedd noe, har hatt nokk å gjøre med familie forøkelse og generelt nokk å gjøre med resten av prosjektene.

Men har såvidt begynt å montere ett 2+2 grått skinn jeg fikk taki fra en vrakabil. Har å begynt demontering av front for evt å flytte fanger, grill, panserer og framskjerm over på 535n som er ute for salg. Mulig 2+2 setene blir med over og... Mangler førerstol til settet med el justering og dørtrekk i samme farge men dørtrekk mangler det på mange firåtredver har jeg sett.

Så får vi se om det blir mer fart mot våren ;)

Jeg tror kanskje du gjør lurt i å flytte over på bilen som er til salgs. Nå er det vår og snart dukker det nok opp folk som er på jakt etter en ålreit e34 👍 Du gjør nok bilen en god del mer lettsolgt og mest sannsynlig vil du få litt mer penger for den. Ønsker deg masse lykke til med salget 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det er flotte seter ja, skulle hatt en runde med no form for farge fyller for få tettet skrukker. Har gjenn å rense passasjerstol framme så får man se etterhvert om det dukker opp en førerstol som passer inn ;)

Salg på 535n går tregt, folk betaler mer for en senka 520 og andre rustprosjekter enn en grei original 535 :uh:

Mulig jeg burde lagt den ut på ny på face, men vet ikke om jeg gidder mere teite bytteforslag å tagginger... Så vi får se, den er jo nylig eu godkjent men skal jo inn gjenn senere i år, da kan den faktisk inn allerede i juni. Så er mulig vi beholder den inntil da å tar eu på den gjenn. Vi får se, mulighetene er jo mange. Kan bytte til hvite blink, det har jeg liggende. Har tross allt hatt minst en E34 til enhvær tid siden våren 2005 så har jo noe greier liggende ;) kan å slenge på senk å godkjenne det samt 18" sommerhjulene. Å ikke minst få på front i bilens farge.

Stresser ikke med å selge nå værtfall :)

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal beholde den jeg Viggo 👍 Tenk så fint utgangspunkt den er 😃 Og 535i kommer til å bli svinedyr om noen få år. Spør du meg så er 535i det grommeste etter M5 😃 Min mening er at E34 skal ha sekser og ikke åtter, selv om det er gromt det også 🤔 Dette finner du ut av vettu 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En liten oppdatering da, skjer ikke mye med denne for tiden. Men har nå fått dytta den inn i garasjen å plukka ned diffen, fikk tilbud om å bytte den i en 3,45 diff så da får jeg litt mer å jobbe med når den våkner til liv gjenn :D

Finner da ut etter hvært om dette stemmer 👍 er vistnokk en ombygd diff da personen som eide den først brukte bilen til langkjøring. Så det vil nå vise seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...