Gå til innhold

ALPINA E34 B10 4.6 #023/027 (Luftet bilen)


 Share

Anbefalte innlegg

I b3 mener jeg at jeg har disse(bilde).. Mens de i b12 står det ingen ting på, er bare vanlige matter...

ku96cc50sogq3dw2uwzu.jpg

Trenger ikke skoen heldigvis da :D

De gamle som det står alpina på må du nok finne brukt om du skal ha. Eller kontakte Nicoles automobiles Japan eller Sytner i England, mulig de har på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerne likt bilen min så godt, at jeg fikk "In Action Shot" av de i posten i dag, koster meg kun 15 Euro.

[ Bilde ]

Den er sur, selv om det er latterlig lite da :)

Det er det som er noe dritt med å bli blinka i fotoboks i utlandet i enten leiebil eller nykjøpt bil, regner ned at forhandleren fikk bota og sendte den videre til deg. Da er det greit å komme i egen Norsk bil å bli tatt i boks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det nok derfor ja, tenk om Norge kunne hatt slike bøter. Da hadde man ikke behøvd å kjøre rundt med angst for å kjøre for fort i en fotoboks man ikke ser, dette du fikk er jo nesten som ett artig minne å regne :P

Ble blinka ett par ganger i E90en i Frankrike i fjor, har ikke fått noen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noe bilder etter et meget vellykket treff på søndag. Fikke ikke snakket med noe særlig nye folk, men mye pent å se på. Takk til Kny og Glenglen

5j9hjtyooqayg6vc3om2.jpg

nzhdpzcsdh9mcz05zl2h.jpg

sobb73q2s8p2rzqy2vte.jpg

På Karl Johan etter treffet

vcinusqqyy9ghvcvvcv8.jpg

45h1aw0kiv0qxb2ze2yy.jpg

Akershus festning

2mh3zahrobizk63g9fi6.jpg

Når jeg skulle sette bort bilen for kvelden, ble jeg tilfeldigvis kjørt forbi av en ekte Alpina b12 5,7. Vi stoppet opp å tokk en prat på bensinstasjon. Dette er trolig eneste ekte E38 B12 5.7 i Norge? og kanskje eneste E38 b12 i Norge med skilt?

tcy220p6s2iqo8uaafdb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...