Gå til innhold

-SOLGT! STANCED Audi A4/S4 B5 Turbo byttes mot e36


NiclasCage
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

oq2y4fkis0wimojw88n3.jpg

Jeg tok turen til kristiansund og henta meg en audi b5 turbo, noen dager etter jeg kom hjem rasa motoren. Har alltid hatt bmw, og når jeg først kjøper meg en audi går alt til helvette, så jeg tror det betyr at jeg må tilbake til bimmer. jeg kjenner en som jeg kan få motor av for 5 lapper, men orker ikke skru mere. Så vil ha en svart, rød eller grå/sølv e36 igjen. Det sitter MYE penger på denne audien, på bare interiøret har jeg fått bud på 9 tusen, men jeg kan ikke begynne å ta den ifra hverandre her. da får jeg en delebil, og jeg trenger en bruksbil snarest, da dette er eneste bilen jeg har nå. jeg gidder ikke å betale 400,- for å legge ut bilen på vacn.forum. Så sjekker interessen for den her. :)

Kan evnt legge litt imellom, hvis du har en fin e36 :)

x5dog2hb06njdzu58flq.jpg

hduu9suaydsaxsoq0v2l.jpg

Litt om bilen.

1996 mod AEB

Oppgraderings turbo (k04) og APR chip.

S4 skinninteriør.

Stanced på Coilovers.

S4 grill.

Facelift lykter.

Stor intercooler.

18" Candy Lilla S4 felger.

Sveisa 3" eksos.

Selges med org Audi Concert spiller.

Rockford høyttalere. Lagt opp kabler til sub.

Fin i lakk, bortsett fra panseret.

6wsdfvxvawl6usjridmx.jpg

drpzxqdb3gzq07oovu8w.jpg

xc63teehcdtin03gp6xm.jpgtvowbsqm7fzs29yxumfj.jpg

x661oag80q3blectx1c6.jpg

xgeshe47q1qmeoxhxsu6.jpg

l9icbegiqlmi1fjl367s.jpg

Jeg burde kanskje vasket interiøret før jeg tok bilder.

Flere bilder kommer :)

wvyjnqnkp46hevxq6lmu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har fulgt StanceWorks sin "oppskrift" som wicky sier. Ligger 8mm over bakken med fronten, men nå er den hevet litt, som dere ser på bildene. kan gå 1.5cm lengre ned i front, og ca 0.5 bak. ville ikke senket den mere bak, da den er lagt helt "flush" med felgene. Alt er gjort ordentlig, ingen shortcuts. Denne bilen vekker MYE oppsikt blant folk i stanced/slammed-miljøer og ute på gata :) Bilen står i Nittedal, om noen vil ta en titt. Tenkte rundt 15 for hele bilen, med alt. Ingenting som er plukket eller solgt. Vil helst selge bilen hel, eller få byttet mot en e36 :) Kan skaffe en AEB motor med nyoverhalt topp (kostet 10k) for 5 lapper, om dette også er av interesse. Det setupet til motoren nå, tilsvarer ca 230/240 hk. Men motor må nå byttes. Ihverfall blokka, mulig at toppen er fin :) Kan legge ut bilder av motorrom i morgen.

Må helst bli kvitt bilen så fort som mulig, da dette er den eneste bilen jeg har for øyeblikket.

JEG ER ÅPEN FOR BUD, MEN IKKE SKAMBUD.

Kan kontaktes på 40614676 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...