Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg iorden varmesetet :D 

 

det tok noen timer men fant feilen tilslutt som selvfølgelig kun var en kontakt i selve setet på bilen.

Må få byttet konsollen med en uten el solgardin bak siden touring ikke ble levert med det :P

 

post-50633-0-91396600-1443018384_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag ble memory funksjonen koblet til, på bilen. Måte få tak i ledningsnett fra en bil med memory. 

post-50633-0-56501000-1443955191_thumb.j

Selvfølgelig var det forskjellige kontakthoder på den bilen jeg fikk tak i elnett og min. Så da ble det følge kontakten til memorymodulen til ende og flytte det.

post-50633-0-68220800-1443955286_thumb.j

Sånn. Så var det og kode shiten så dette fungerer. :D

post-50633-0-06927900-1443955333_thumb.j

 

Sånn da var man ferdig :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan og hvordan var det og koble opp orgianel sete varmere? skulle ha gjort dette i min også! :P

 

Var ikke så store jobben med og koble dette til. Du må få tak i knappen til senterkonsollen, føre 2 av ledningene som går fra setet til senter konsollen. Også legge opp pluss fra hovedsikringsboksen under passasjer setet opp til sikringsboksen i hanske rommet. Og derfra til senter konsollen. Og koble dett til. Anbefaler at du tar deg en tur til bil opphugger å få tak i mest mulig kontakter som du kan gjenbruk. Tok med en bærepose med kontakter fra en vrak bil hos en kamerat :P

 

Hvis du ikke helt får det til har jeg en liten koblingskjema liggende.

Greit å få til setevarmere når jeg skal flytte tilbake til Østfold :P Her på vestlandet har det ikke vært store behovet for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha flytter du tilbake til østfold så kommer jeg heller og leverer bilen til deg xD jeg kan ikke fordra elektriske ting :P hvertfall ikke å pelle på de :stupid:

 

Hehe ja flytter vel i desember hvis alt går etter planen. Jada bare lever fra deg bilen du så skal jeg nok få det installert ;) synd det ikke blir en utfordring lenger nå som jeg har gjort det haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Småe oppgradering er gjort med bilen nå i de siste, har fått byttet ut speilet med auto blend speil skal også montere regnsensor når det kommer :D

 

Eller så har jeg byttet listene med noe annet for å se om det kledde bilen. Og montert litt mer lys i dørene :P

 

post-50633-0-80741000-1445413342_thumb.j

post-50633-0-78560600-1445413361_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer eller mindre Alcantara look :P alcantara koster fort 159,- for meteren og litt kjipt og slenge det på hvis det ikke så bra ut :P. Når jeg hadde det liggende som kona mi bruker :P

 

Men ble veldig overasket over hvor fint det egentlig ble, sikkert mye med at jeg var lei karbon looken :P Og svarte lister er jo så vanlig nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...