Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, E.H.D skrev:

Diffusoren er ulakkert, så den er matt plastikk. Nyrene er orginale sorte som jeg heller ikke har gjort noe med. 

Jeg har derimot lakkert dekslene rundt blinklysene på siden. 

Polerer med Menzerna poleringsmiddel og har på Collinite voks.

Ååh, an Diffusoren såg så svart ut i forhold til min :P Dei svarte nyrene eg handla syns eg sliksom skulle hatt ein meir glans i seg enn den svarte plasten det kom i liksom :) Ja deksela dine rundt blinklysa var krom før dei oge? :) Berre å lakke dei? 
Aldri hørt om det poleringsmiddelet der ;) Men får iallefall fram kvitfarge glansen ;);)  Eg Må ha nåke sånt til Våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VHaugen skrev:

Ååh, an Diffusoren såg så svart ut i forhold til min :P Dei svarte nyrene eg handla syns eg sliksom skulle hatt ein meir glans i seg enn den svarte plasten det kom i liksom :) Ja deksela dine rundt blinklysa var krom før dei oge? :) Berre å lakke dei? 
Aldri hørt om det poleringsmiddelet der ;) Men får iallefall fram kvitfarge glansen ;);)  Eg Må ha nåke sånt til Våren!

Hvis jeg ser riktig på bildet i tråden din, så har du antakelig kjøpt uoriginale nyrer i sort matt? De originale er i sort høyglans (mulig du får tak dette uoriginalt også). Er definitivt penest i sort høyglans :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Hvis jeg ser riktig på bildet i tråden din, så har du antakelig kjøpt uoriginale nyrer i sort matt? De originale er i sort høyglans (mulig du får tak dette uoriginalt også). Er definitivt penest i sort høyglans :) 

Ja definitivt finast med litt glans i ja :P  desse er uorginale ja, fant M5 grill uten M5 emblemet i sjølve grillen der, så er på tanken å få dei lakka ilag med nåke anna dill før enn hive da på :) Også inn med LED lys med motstand i grøfterane som var kom i posten, men er på jobb på båt no, så må bli eit par vekers tid :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
32 minutter siden, Gorg skrev:

Ikke feil det oppsettet der! 

Kommer vel noen bilder med vinterhjul på også?

Har ikke tatt bilder av vinterhjulene nå, og det er jo de samme som på side 28. Men satser på noen i løpet av vinteren. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, VHaugen skrev:

Kor mykje har du ca senka den framme og bak for at an skal sjå så bra ut med 20" ? :) drive å ser på 20" til min også av typen
Velgen Wheels VBM8 20" i Satin Black farge :)

http://velgenwheels.com/project/bmw-f10-535i-m-sport-velgen-wheels-vmb8-matte-silver-20x9-20x10-5/

Uten å ha målt nøyaktig, så er den sikkert senket 4cm iallfall. I praksis er det ikke mellomrom mellom toppen av dekket og skkermkanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.11.2016 at 11.56, E.H.D skrev:

Uten å ha målt nøyaktig, så er den sikkert senket 4cm iallfall. I praksis er det ikke mellomrom mellom toppen av dekket og skkermkanten. 

Aha aha riktig, ja nei veit ikkje om eg har råd til KW variant coilovers og slikt, så tenkte på H&R fjærer iallefall :) for å få den litt nedpå til 20" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ja, da var i alle fall motorrommet rent etter vinteren. :-)

Gjorde det enkelt og sprayet på en 1:5 blanding med Surfex HD og brukte kost og børste til å løsne støv og skitt før jeg tørket av. La så på en plastfornyer,for tiden har jeg Auto Finesse Dressle.

attachment.php?attachmentid=1607023&stc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...