Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ikke mye å skrive om, siden en er offshore for tiden, men fikk tak i dette spesielle ekstrautstyret:

received_10204114409377664.thumb.jpeg.238666af71c30325f763315ab8662d5b.jpeg

Fikk med bryterene og, men mangler dessverre elnettet og de deler som medfølger det. Om noen har montert dette før, ta gjerne kontakt, har noen spørsmål :)

 

Ellers tror jeg muligens det sorte taket blir tatt av (folie). Dette fordi bilen går mer og mer mot en orginal-look, og da synes jeg kansje ikke taket passer helt inn lenger :?

Noen gamle bilder, med rødt tak:

IMG_0943.thumb.JPG.ca2fd9265d24b874572525e1ba54eca8.JPGIMG_0939.thumb.JPG.6c769a8dd178605c1c55352d4f52299e.JPG

Noen formeninger om rødt tak kontra det sorte?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ville også gått for rødt tak :)

Såg selv disse vinduene var for salg, fristet veldig! Men orket rett og slett ikke tanken på og begynne og strekke opp ledninger osv. for og ettermontere :P Blir int. og se!

Hehe..ja det blir dessverre mye arbeid. Holder enda på å koble cruisecontrollen, så er litt smådemontert allerede innvendig. Har funnet litt koblingsskjema, så har nesten en plan for hvordan en skal gjør det, men blir endel stussing ja..:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, StigJ skrev:

Av med folien ja. Har ca bestemt meg at det sorte taket ryker på Z4en min og i løpet av vinteren. 

Ønsker å få tilbake den originale helheten igjen.

Jepp, har lenge tenkt bilen blir veldig kjedelig med rødt tak igjen, men er nok ikke tvil i at det vil kle bilen best :)

Blir nok bra med rødt tak på Z4en og vil jeg tro 8)

Litt tøft de to bilene (z4en og e36en) har vært så "like", med tanke på farge og det sorte taket :)

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
14 minutter siden, hsd skrev:

blir mykje likare uten folie :)

Aldri tenkt på at denne ikke har luke heller. Tøft uten :)

Liker godt den ikke har luke jeg og, blir faktisk litt mer takhøyde innvendig uten luke, samt man slipper å plages med den luke-mekanismen viss den skulle starte å trøble (luken er trossalt sesongstengt/defekt på grompacten) :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...