Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Hehe..lite oppdatering siden bimmeren ja! Blitt student igjen..så ikke så mye nytt med bilen heller igrunnen, eneste som kan sies var at den vant "Fineste Modifiserte 90'talls" på BMWCCN sitt høsttreff!

I tillegg holder jeg på å forhandle om one of a kind (ja..eller two of a kind, siden det er til begge sider) listeemblemer til bilen, dette da fordi bmw aldri laget det emblemet jeg helst kunne tenkt meg! Tror det blir veldig bra [emoji2]

Så blir nok bilen satt vekk for vinteren snart tenker jeg :)

Bilder:

6286fda9828c050519610f1ca2dc09d0.jpg

8dd87f5b18d3dc945c6c6e1509830701.jpg

c0e9456b05b9acc5ba63846477307f8c.jpg

4109dfbff9b12c9434b4dfb40167e64f.jpg

3da4c57f753501af01b66acb038f0fc9.jpg

08901ea4fb9d92ab9b1ddfb7b97ba6a0.jpg

Blir kansje å fikse opp GT-Vingen og i vinter :)

Noen som vet om det er mulig å få flyttet tråden til "bilder og show off"?..

Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye, begynner da og bli bra din og! Spørs om jeg ikke skulle hatt meg entur å kikket engang i høst når du har fått den tilbake fra lakk :)

Den vinga som er på nå er skrudd med to skruer på hver side...kommer nok til salgs når gt-vinga engang blir klar :)

Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye, begynner da og bli bra din og! Spørs om jeg ikke skulle hatt meg entur å kikket engang i høst når du har fått den tilbake fra lakk :)

Den vinga som er på nå er skrudd med to skruer på hver side...kommer nok til salgs når gt-vinga engang blir klar :)

Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk

 

Takk for det, satser på at den begynner å nærme seg målet til våren 2016 :) Bare å ta seg en tur, har fått den igjen fra lakk nå :) 

Okei, har fått taki ei vinge som er bedre enn den som står på min. Men er veldig usikker angående hvordan jeg skal borre og feste uten å få problemer med vannlekkasje osv :/ Skal gjør det sikkelig om jeg først finner på å montere den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, satser på at den begynner å nærme seg målet til våren 2016 :) Bare å ta seg en tur, har fått den igjen fra lakk nå :)

Okei, har fått taki ei vinge som er bedre enn den som står på min. Men er veldig usikker angående hvordan jeg skal borre og feste uten å få problemer med vannlekkasje osv :/ Skal gjør det sikkelig om jeg først finner på å montere den :)

Hullene på min luke havner utfor bagasjeluke pakningen..å vannet som lekker inn de renner ut samme plassen som vannet fra taket/bakruten renner :)

Jævlig å du har jobba med denna!! :) Ser veldig bra ut!! Elsker interiøret! :)

Takker...dumt bimmeren ble lagt ned..der var det en veldig detaljert tråd med alt som var gjort med bilen :/

Ganske fornøyd med interiøret selv...litt annerles enn mye annet :)

på tide og oppdatere her dra framover! [emoji14]

harru ikke starta på vinga enda?! :o

Vurderer å bare starte en ny tråd på bilder og show off...med et kjapt "sammendrag" av hva som har blitt gjort det siste 2,5 årene:)

Nei..må da ha noe å holde på med etter at bilen er trekt nede for vinteren ;)

Sent fra min Che2-L11 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...