Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant ut at det er best å bare bytte hele hjulbuene bak. Blir sikkert lommer av sveiseskjøt som samler fukt osv. Kjedelig å få lakkbobler etter halvannet år eller mindre.

Bare sveiser på indre bakskjermer, og så blir det sannsynligvis karosserilim og falsing av nye M3 skjermer. Da blir det rustbeskyttet på begge sider av skjøtene. Tror det blir bra :)

Ellers blir det M3 fangere, CSL diffuser i karbon (lakkert likt nåværende diffuser), M3 panser, M3 speil og M3 forskjermer med sorte gjeller.

Kom frem til at det blir utvendig hellakkering i samme farge.

Deadline på dette har jeg satt til våren igjen.

Får handle inn deler mot høsten, få ting på plass i vinter/vår og så lakkere. Så det blir et langtidsprosjekt, på en måte. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :) Lykke til med det, da!

Du velger selv, men husk at en show-off tråd ikke MÅ være en prosjekttråd, med løpende oppdateringer. Hehe. Er lov til å legge ut litt bilder og info, så får det raskt sitt eget liv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilrefleks er kjekt å ha! :)

Det kjedelige med bruktmarkedet, er at folk skal ha tilbake det de ga for dem. Haha.

Min far skulle ha seg ett også, prøvde å prute med argument på at butikkene solgte det billigere, helt nytt nå om dagen. Men neida, fyren ville ikke rikke på seg.

Har brukt Canon Eos 350d i en del år nå, og det er fortsatt et veldig bra kamera. Men jeg savner et godt display, for kan ikke se antydninger på om bildene blir bra, før jeg ser dem på PC i ettertid. Så de gode gamle, må du rett og slett kunne.

Tilbake til bilen:

På mandag skal jeg handle litt deler igjen, slik at bilen er klar for langtur, pluss litt dilldall for min egen glede. Haha. Det som blir bestilt:

* 10l motorolje (brukt ca. 0,5l på 3000 kjørte km).

* Ny sort girkule i skinn, original M-sport

* Koppholder med mynthjul

* Resten av LED pærer til interiør (her snakker vi ALT av innvendig lys, også bagasjerom)

* LED til grøftlys (25w CREE fra USA, fargetemp: 6000K "Xenon white bright".)

* Nye M-sport klistremerker til felger/ratt/instrumentpanel osv. (falt av, pluss restaurering av vinterfelger, update kommer senere)

* Beisan systems Vanos-kit (teflonringer, vanos seals, monteringsverktøy)

* Vanospakning mot blokk (Originaldel fra koed)

Har allerede toppdekselpakning og tennplugger liggende.

Har også en rasslelyd jeg prøver å lokalisere. Det er enten noe løst over området med bakpotte (varmeskjold e.l.), eller noe løst inni katalysator. Må få den opp på bukken og dunke litt med gummihammer. Hehe. Men det gidder jeg ikke før delene kommer.

LED ryggelys er fortsatt ikke kommet. Som jeg sa tidligere, skulle jeg vente en uke ifølge selger, hadde det ikke kommet til da, skulle han sende nye. Har vært i kontakt med ham igjen i dag, så nye er på vei :)

( o )( o ) <--- Knip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...