Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha, alltid en fare for det. Dog har jeg det hakket verre.. :lol:

Blir rått med stickers, abre de dukker opp.. ;)

Blir fin senk det da! Aner ikke hvor mye jeg har forann, men tipper 90? :P Lavt iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja litt mer komplisert å forklare hvorfor det står en ekstra ting å snurrer i motorrommet og ESS TUNING skrevet over hele innsuget.. :lol:

Lov å klage for min del, jeg kjører forbi kontroller vis politiet ikke står der.. :P de har ingen rett til å stoppe deg uten tilsyn av politi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare blitt stoppet av politiet. Og det har skjedd 2 ganger på 6 år bak rattet. Begge i fjor. En gang på vei tilbake fra Sverige, pga blinklyset hang og dinglet, og en annen tilfeldig sjekk. Purken ville bare se sertifikat og vognkort, så spurte han om alt var i orden med bilen. Sa bare ja, så ba han meg kjøre videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt stoppet fire-fem ganger av politiet. Men aldri blitt spurt om lappen annet en første gangen for noen år siden, og da øvelseskjørte jeg.

Forgje helg ble jeg stoppet å måtte blåse, når jeg kjørte forbi igjen etterpå stoppet han meg igjen bare får å snakke. Tror han kjedet seg veldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Mye merkelig der ute!

Kanskje han likte BMW :) óg kjedet seg.

Jeg tror jeg skal bli politi og stoppe alle bilene jeg liker, be de gå ut av kjøretøyet fordi at jeg skal sjekke skjevhet i hjulstilling, så tar jeg meg en tur. Skal sende alt av Yaris, Auris og Prius på full teknisk, mens stance og soting får gå fri. Stygge bodykit må på visning pga ombygd kjøretøy, med dårligere sikkerhet for myke trafikanter, enn originalt for typegodkjennelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lite oppdateringer her i det siste. Akkurat kommet hjem fra Sverige, etterfulgt av hyttetur.

Var veldig kjekt det :) Greit å komme seg vekk fra 50-soner og rundkjøringer.

Fikk nå på LED i grøftelys rett før turen. De var heldigvis helt hvite. Får legge ut bilder senere.

Mister verkstedet pga firmaet vi deler plass med skal begynne på bybanen, så de har fått grønt lys fra kommunen til å ta over plassen. Bare helt utav det blå. Så etter august er det over og ut. Må bare få kjøpt clutch osv om en ukes tid, slik at jeg får tatt det mens jeg har tilgang til løftebukk.

Ellers må jeg bytte reimene og tennplugger. Får ta vanos og toppdekselpakning senere.

I august begynner jeg å kjøpe inn M3 deler, og gleder meg veldig til lakk.

Har også veldig lyst på S54, men det må vente til siste skoleåret er overstått og jeg har fast jobb. :)

Så har jeg inne en 04 316 som ikke har fått en service på 70k km. Den trenger alt av oljer, væsker og filtre. Reim, vibrasjonsdemper, tennplugger, viskere, jordingsfeil på baklykter som er kjent feil på disse (bare loddet), det meste av bremser må byttes. Hehehe. Utrolig at den fortsatt er kjørbar og ikke har røket for lenge siden. En dame på 66 sin. Uff, nok å gjøre her.

Så trenger man ny komfyr. Hadde lagt vekk penger til M3 forskjermer, men må nesten ha komfyr. Typisk at den røk en måned etter kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes igrunn det er synd å "ødelegge" en slik pen bil om du etterhvert skal bytte motor, bygge om karosseri osv. Må vel være både bedre og mer økonomisk å gjøre dette med en kjedelig 318/320? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...