Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, den er manuell :) Uaktuelt med noe annet! Haha. Automat og soltak er dealbreaker, så den har ingen av disse. Er litt sær på kriteriene mine. Glemte også å nevne m-sport understell :P 

 

Jeg hadde en blå E39 520i for 5-6 år siden, men tror ikke jeg la ut bilder her. Hadde den i 2 mnd og kjørte den bare et par turer før den røk. Var stygg og sliten, med hullete stoffseter osv :P Så jeg antar at du blander meg med en annen. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Jeg ville ha en med manuell selv, men den bilen jeg har med det utstyret finnes ikke uten den trøtte latmannskassa ;) Så nå blir det nok å selge den en gang snart, kjøpe noe annet med diesel og manuell!
Husker en som hadde en blå, med skinn og to enderør i mørkeblå, men husker ikke hvem det var. Da var det ikke deg vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ikke ut som den jeg hadde :P Kanskje Lasse Ellingsen du tenker på? Bygget om til 528i han, så solgte han og kjøpte seg en blå facelift Z4 Coupe 3.0Si. Den har han enda. Vi vokste opp i samme nabolag, så jeg postet en del i trådene hans. Brukernavnet var vel LasseEllingsen :P 

 

Ja, det er IKKE lett å finne noe perfekt, eller ikke en gang tilnærmet perfekt. Med denne E39en stemmer det aller meste, og det er sjeldent. Derfor jeg bandt meg til salg med en gang og er engstelig for å gå glipp av den. Haha. Det hadde blitt en sorgens dag :P Så akkurat nå, kan ikke tiden gå fort nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at det er synd å se den forlate deg :P

Her tusler ny eier og lillebror avgårde med den:

post-49688-0-15115100-1443781300_thumb.j


Men alt i alt så var de veldig hyggelige folk og magefølelsen hadde ikke noe å tilføye, i motsetning til et par andre jeg sendte vekk, tidligere :P Tror den vil gi ny eier mye glede i mange år, dersom han velger å beholde den en stund :)

Nå er det bare å vente på utbetalingen! Hadde lyst å hente E39en til helgen, men vet ikke hvor lang tid dette pleier å ta.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! E39 er utrolig flotte biler, trives godt på det territoriet. Tror 523 kan bli bra, jeg! Nå har jo du litt høyere standarder på ytelse enn meg, men jeg var ganske fornøyd med kraftmengden selv i 520iA når det kom til hverdagslig bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det! Han bor i Dokka, Oppland.

Sa han kjørte litt rundt med sønnen i barnesete, i dag :)
Virker til å være veldig fornøyd!

Forresten, ser ut som det blir henting av E39 på lørdag :P

 

 

Edit: Da er flybillett bestilt for lørdag, i morgen :) Holder på å fikse kontrakt og omregistrering nå, pengene fra 330en er på konto osv, så nå er det bare å bestille forsikring og hente den. Jippii. Alltid gøy med ny bil :)

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...