Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skjedd littegrann med 318'n nå

 

inn i garasjen

20150704_131923.jpg

 

bytte foringer framme da jeg har hatt en liten vibrasjon jeg ikke har vært helt fornøyd med.

 

blir m3 utgaven

20150704_131934.jpg

 

fant og ut på fredag på en kjøretur til hurum at tempen var litt rar, ble litt varmere enn før, så titta under panseret og radiatoren var helt løs i bånn. begge festene var borte, ble løst med en stropp enn så lenge,

20150704_132429.jpg

 

tok av x-brace'n

20150704_133125.jpg

 

ut med gamle, inn med nye

20150704_141612.jpg

 

så var det å få av disse da

20150704_141623.jpg

 

biltema lageravtrekker er fin da

20150704_142313.jpg

 

fikk festa de opp fint med nye

 

fant fram 2stk nedre fester til radiator fra ne bil jeg har stående, rødlakkert, men jaja, gjør da ingenting

20150704_144419.jpg

 

da ble det bra :)

20150704_144922.jpg

 

sitter bra igjen

20150704_145137.jpg

 

ellers så er det fullt fres med banebilen for tia, egen tråd på den, me nbegynner ligne noe ivaffall

20150704_212742.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvilket understell skal du ha?

Fram må du sikkert bruke spacer, bak så passer det akkurat, eller akkurat ikke, vil jeg tippe.

Alle "vanlige" 5x120 bakstillinger er litt breiere enn org, og mine 4x100 10" et 19 sitter mer eller mindre flush. Dine bakhjul sitter 8mm lengere inn, så da beror det på hvor mye breiere den nye bakstillinga er, eventuelt hvor mye du har/skal valse

Fine hjul:)

 

 

driver å blar igjnnom tråden for å finne et bilde jeg la ut en gang i tia.

 

så da innlegget her, nå er ivaffall understell montert på banebilen og felgene prøvd på den, og rimelig sikker på at med ordentlige dekk så passer 10 dårlig på e30 med org skjermer, da med z3m bakstilling og 17x10 alpina felger med 275/40 dekk passer det ca akkurat perfekt (noen mm klaring i hjulbuene på banebilen som er bredda med sånn ekstra brei m3 bredding tyo 7-8cm lenger ut enn vanlig.

 

foran derimot tror jeg 8" skal passe bra, da har på 10mm spacer med m3 bredding der og er fortsatt masse klaring,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skjer ikke stort for tia, men har bestilt med 2stk nye radiatorer av typen jeg hadde i banebilen lik dne som sto i denne, men 56mm register, så kjøler meget bra :)

har og hentet en delebil, rimelig demontert alt,
20150809_160919.jpg

skulle igrunn bare ha taket, så det ble kappet av
20150809_194552.jpg

her er grunnen til jeg skulle ha taket, ingen luke :)
20150809_194605.jpg

men er langt fram i tid dette skal byttes da, den dagen bilen skal lakkes skal luka bort ;)


ellers ås er det storopprydding, så pælmer endel greier og rydder/gjør om i garasjen så den er litt mer mekkevennlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

skjer ikek stort, men litt :P

 

ordna 2 nye radiatorer typ stor, en skal i banebilen, og andre skal i 323 turbo'n

 

20151019_203351.jpg

 

ellers så har jeg fått ordnet med en aerodynamic leppe til preface (om jeg husker navn rett) skjelden sak ivaffall :P

 

 

får se hva dne ender opp på. men er grå da så passer på 318'n sånt sett :D

 

og hentet noe som jeg aldri hadde trodd jeg kom til å handle til e30 :ops:  bilde kommer hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

noe smått skjer :P

 

bilde av nyanskaffelsen hehe 

 

DSC_0029.jpg

 

tomatgir til m20/m21 :P

 

bytta til meg så skal se om det blir brukt :)

 

ellers så har jeg ordnet meg (aerodynamic?)  leppe foran til tidlig preface som jeg tenkte skulle på 318'n kanskje

 

DSC_0031.jpg

 

ble foreløpige siste fyllings på 318'n og, kanskje det blir noen fler turer om været/tempen er bra og de holder igjen saltinga :)

DSC_0030.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

skjer litt om dagen,

 

fikk henta meg en 320 4dørs facelift i sandnes forrige helg, mest pga billig og fulgte med endel deler :)

 

fikk omsider somla meg til å ta den av hengeren igår, så fikk dne inn i garasjen for å ta en nærmere titt

 

DSC_0143.jpg

 

dårlig med fler bilder da, men var en godbit på den, forrige eier sa det sto på en sperret e28 528 diff, da håpte jeg seff på  188mm lammelldiff, men i værste fall en sveisa en,

 

men ved nærmere ettersyn så var det mye bedre, er faktisk en 210mm lamelldiff :D noe jeg har lett etter en stund (ikke veldig aktivt da) da den passer rett på z3m bakstillinga mi :)

virker til å funke greit og,

noen dårlige bilder :P

 

DSC_0146.jpg

 

DSC_0147.jpg

 

 

ellers så hente jeg me en svensk e39 delebil for en billig penge igår, kun pga prisen hehe :P

 

DSC_0142.jpg

 

så ser ut som at det blir diesel i banebilen i år kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt :P

 

kommer opp en kveld denne uka , regner med du skrur vær kveld :)

 

værste er at det blir 2 til hehe :P

 

hjemme stort sett, men skal bort en tur imorra kveld :) (hente bil hehe)

 

 

Følger med! Rart jeg ikke har sett tråden før nå, i grunnen :P

 

 

har holdt på en stund, skjer litt innimellom  så bare følge med :) blir nok en grei sjau over nyttår, har litt på gang da men må få unna litt delebiler først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...