Gå til innhold

BMW F10 - Imola Red II Individual


 Share

Anbefalte innlegg

Har sett litt på lyktene ja, merket når jeg satte de på at de "lyste" litt mye opp iforhold til fronten. Men er helst noe jeg tar på sikt, er redd jeg kommer til å gjøre bilen "for mørk".

Sitter og har ingen anelse på hvilken farge jeg vil ha på felgene, dersom jeg skulle bestilt noen (Tar gjerne innspill her)

Rear reflectorene kom i en pakke med grill og litt stuff som jeg kjøpte fra www.europeanautosource.com.

Anbefaler bare å kjøpe det fra www.jbspeed.com om du skulle bare ha reflectorene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, størrelse på felgene, eller er alt superhemmelig? :P

Hadde ikke tenkt at det skulle være noe spesielt hemmelig, men kan jo holde litt kanskje!

Det er 20" felger :-) Syns det passer fint på f10 selv om noen kommer til å si at 21" er bedre..

Fikk også kjøpt noen h&r fjærer for under 1000 lappen nye, så tenkte jeg skulle hive dem på og se hvordan de fungerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen før / innimellom / etter bilder av han som monterte solfilmen (Agder Solfilm, anbefales!)

Kan like så gjerne hive de ut når jeg ikke har noe annet å vise akkurat nå.

Har også fått meg ENET kabel, og skal kode slik jeg slipper og skru av start/stop hver gang jeg kjører.

SAM_0593.jpg

SAM_0609.jpg

SAM_0618.jpg

SAM_0624.jpg

SAM_0626.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...