Gå til innhold

BMW F10 - Imola Red II Individual


 Share

Anbefalte innlegg

Dette var bare helt fantastisk. Det neste jeg ville fått gjort hadde vært å få nedre del av speilhus i sort høyglans slik biler med side view/lane change warning har. Dette ville satt prikken over i'en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine ord! Ble veldig fornøyd selv! :)

Skal få plasti-diped håndtakene og kanskje sideblinkene (er sensor i de, så må prøve å rive det til). Skal også plasti-dipe diffuseren i første omgang, og se hvordan det blir seende ut.

Ellers var jeg nede å skiftet dekk på bilen idag (Stod på Hankook som var noe drit), og fikk kastet på Vredestein Ultratec Vorti (245 og 275), kjempefornøyd med dekk og felger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kan du si litt mer om forskjellen på dekkene, hva du syntes var dårlig og bra.

Er ganske fornøyd med Vorti til nå, jeg har en felg som er litt skjev som skal rettes, så er egentlig litt vanskelig å skille dekk fra den skjeve felgen akkurat nå! :P Ellers så var det litt mer dekkstøy i Vorti'ene, men egentlig bare merkbart i svinger i litt høyere fart.

9352203610_b70da676ba_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel vanskelig å unngå støy med slike breie dekk.

Vorti'ene så ganske feite ut til å være 245+275 på det jeg antar er 9" og 10.5" breie felger. Jeg vurderte såvidt Vorti jeg og, men jeg ville jo ha 255+295 og tror 295 bak hadde gitt for lite strekk og mulig subbing, og så finnes de jo ikke i 285.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Ja, er vel vanskelig å unngå støy med slike breie dekk.

Vorti'ene så ganske feite ut til å være 245+275 på det jeg antar er 9" og 10.5" breie felger. Jeg vurderte såvidt Vorti jeg og, men jeg ville jo ha 255+295 og tror 295 bak hadde gitt for lite strekk og mulig subbing, og så finnes de jo ikke i 285.

De var ganske feite ja, de på Dekk1 mente at Michelin PSS var litt mindre i størrelsen, ikke at jeg har noe kjennskap til det. Er veldig fornøyd nå som felgen er rettet, er en drøm å kjøre! :)

Fikk spennendes vaskeutstyr i posten idag fra Ammo NYC (Larry som kjent fra

blant annet som har laget disse produktene), og gleder meg veldig til å prøve de. Han bruker også foamasteren til høyre, så tenkte å prøve den og.

9532282540_88dd9691d1_h.jpg

I pakken:

3 såper

2 hydrate (Du bruker det på mikrofiber kluten for å ikke ripe når du tørker bilen)

1 skinnrenser

1 skinn-"conditioner" (Etter skinnet er rent)

1 stor tysk børste (til felg)

1 liten tysk børste (til interiør)

1 scrub pad (til interiør)

Foamaster

Neverwet (ikke til bil)

Neverwet er ikke bilrelatert enda,

.

Det skal prøves ut på klær og diverse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Våt, skitten og ulent terreng på Årabrot, ikke mitt bilde.

Må få ordnet noen skikkelige bilder snart..

9685386655_8844aef95a_o.jpg

Men likevel så tok den seg skikkelig godt ut der den stod. Samme gjorde E.H.D. sin der den stod ved siden av. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...