Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med feit coupe!:)

Takk :)

Endelig! Denne blir nok bra når du har fått gjort "ditt" :)

Men luft understell, hvordan er det prestandamessig ifh skikkelig coilovers?

Takk for det :)

Har aldri prøvd det selv, men de som selger det påstår at det er like bra om ikke bedre som coilovers pga at man kan justere så mye på de med tanke på høyde og lufttrykk på belg, samt hardhet på demper. Blir spennende å prøve luft, og tviler på det er verre enn å kjøre med coilovers i bunn slik som jeg har gjort før. Det er ikke helt optimalt. Og så er ikke jeg ute etter å jage rundetider på bane heller. :)

De som har luft er veldig fornøyd og det er jo flere biler med luft som kommer høyt opp på listene i løp i USA.

https://vimeo.com/51467775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Riktig bil med riktig motor. Har ikke kjørt denne motoren, men har lest at den ikke føles så rask som den faktisk er. Det er i hvertfall noe som går igjen på versjonene uten turbo. (325i og 330i).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurdert luft til min og, men gidder ikke bruke så mye dollars på en kjip 320i :P

forøvrig sapphire svart min og, er veldig fin effekt i den når den er fin og blank. så godt det når jeg fikk lakkert deler av bilen, hvordan lakken egentlig skulle se ut, i forhold til resten som trenger skikkelig shine.. :P

planer for tuning og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja. Snakk om å realisere drømmebil ;) Gleder meg til å se resultatet her =)

Det var nå eller aldri! Og det er definitivt en realistisk drømmebil. Sekserlyden i denne er rett og slett magisk! :)

Gromt! Grattis med sprek bmw :) kommer nok til å følge med her ;)

Takk for det :)

Gratulerer. Riktig bil med riktig motor. Har ikke kjørt denne motoren, men har lest at den ikke føles så rask som den faktisk er. Det er i hvertfall noe som går igjen på versjonene uten turbo. (325i og 330i).

Takk! Stemmer det, motoren drar helt fra bunnen så man blir litt lurt. Men det er jo bedre det enn at den "kommer" på feks 3500rpm.

vurdert luft til min og, men gidder ikke bruke så mye dollars på en kjip 320i :P

forøvrig sapphire svart min og, er veldig fin effekt i den når den er fin og blank. så godt det når jeg fikk lakkert deler av bilen, hvordan lakken egentlig skulle se ut, i forhold til resten som trenger skikkelig shine.. :P

planer for tuning og eller?

Spørs jo hvor mye penger man vil legge i det, men jeg vil kunne kjøre lavt og samtidig ha muligheten til å kunne komme meg frem. Har ikke lyst å skrape opp en så dyr bil.

Lakken er jeg meget fornøyd med også, men skal leveres til detailing om ikke så lenge så er spent på hvordan den blir da. Nå er de en del vaskestriper i den og litt hologrammer...

Tuning er ikke planlagt nei. Eller, jeg skal ha meg et AFE-luftfilterkit for å få litt mer lyd av turboene, men tviler på det gir noe mer ytelse. Det holder med 306hk så langt, er fort gjort å kjøre fra seg lappen [-X

-

Thomas (thomase91) har tatt litt skikkelige bilder av bilen idag, så regner med de kommer her når han er ferdig å redigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med grombørse! :D

Blir spennende å se hva du får til med denne. Regner med det kommer til å bli noe særegent.

Takker! Får håpe det, men det er ikke sikkert det faller i smak hos alle :wink:

Grattis, kommet i midtlivskrisen eller? siden du går fra 320d stasjonsvogn til 335 coupe?

Får håpe jeg blir eldre enn 46 :roll:

Må handle mens man har mulighet.

Gratulerer med ny bil. Blir spennende å følge med her framover. :)

Takk takk, det skjer nok litt etter hvert her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder, Thomas!

Fantastisk bil. Blir vel første E9x i Norge på luft dette da? Noen planer utenom understell?

Følger med! :)

Takker! Vet ikke om andre har luft på E9x, men bryr meg ikke så mye om jeg er den første eller nr5 :P

Det blir noen 3-delte felger. Men blir kanskje noen midlertidige felger i år siden det koster litt med skikkelige felger. Så det blir kanskje til neste sesong. Og så blir det jo litt småstasj etter hvert, men gidder ikke ramse opp alt for det endrer seg nok med tiden ;) Den skal bli lav og clean så det blir ikke stort mer enn litt carbon-detaljer utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...