Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke slik jeg leser det. Det settet der justerer inn høyden ved hjelp av et bestemt lufttrykk som er stillt inn på forhånd. Og så viss du har last i bilen eller flere passasjerer, vil jo høyden variere.

Mens på e-level er det elektriske stag på hver demper som registerer høyden hele tiden.

Kan godt være selve demperene og bagsene er like bra, men management-kitet er nok ikke like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper kompressor/tank som matcher det planlagte luft oppsettet så er mye arbeid gjort på forhånd. coilene selger du når du er ferdig med de. når først bagasjerommet er snudd på hodet så kan du legge luftslanger bak også. Da er det bare montere sensorer og styring når den tid kommer, utenom å bytte selve fjærbeina.

problem solved :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt er at det ikke går an å montere bak på E92 pga at det er separat fjær og demper.

Hadde det vært mulig å få både foran og bak hadde jeg ikke vært i tvil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Kjørehøyden blir jo ganske lav hvis jeg skal ha luft også. Men det er kult å kunne legge den nedpå når man skal parkere og heve den på fartshumper. Jeg har 7stk jeg må over daglig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått montert 20w LED-angel eyes. Litt svakere lys enn jeg forventet, så det syns dårlig på dagtid..

Og AFE-luftfilterkitet ble meget bra. Fin lyd av det :)

Måtte ut og ta et bilde igår, solnedgangen var syk!

9145126947_6ecac34718_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått montert 20w LED-angel eyes. Litt svakere lys enn jeg forventet, så det syns dårlig på dagtid..

Og AFE-luftfilterkitet ble meget bra. Fin lyd av det :)

Måtte ut og ta et bilde igår, solnedgangen var syk!

[ Bilde ]

:applause:8) Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause:8) Nydelig!

Takk!

-

Etter god hjelp fra Bagriders har jeg bestilt E-level med rocker switch og iLevel for iPod/iPhone for trådløs styring. :) Bestiller selve bagsene i neste omgang pga pris, så får lage til bagasjerommet først.

Gleder meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVIN ! Jeg vil også ha ! :P

Du MÅ dokumentere/lage DIY med masse bilder av montering! ;) i tilfelle jeg også ender med å kjøpe :D

Men uansett dette kommer til å bli syyyykt gromt.. ;) har du funnet deg noen felger du vil ha da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...