Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

En kompis av meg kjører rundt i denne her oppe i det varme nord :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Kan vel egentlig kalles superbil?

Og en annen kompis har vært på party på slottet til han karen i Frankrike og kjørt bla Zondacaben utpå natta, på crossbanen gubben sjøl hadde lagd utenfor. De fant den med fronten full av grus og dårlig fremdrift dagen etterpå..

Ja, en Pantera GTS kan kalles superbil. Kult :D

Høres kjent ut det med crossbanen på slottet. Fyren som eide slottet og bilene var jo splitter pine gal :mrgreen: Han hadde jo 44 Ferrarier på det meste (blant annet 288, F40 og F50), det værste av alt var at han ikke var bilinteressert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren som eide slottet og bilene var jo splitter pine gal :mrgreen: Han hadde jo 44 Ferrarier på det meste (blant annet 288, F40 og F50), det værste av alt var at han ikke var bilinteressert :lol:

Det stemmer... Han sin samling er uten tvil verdenskjent (og nå kraftig redusert eller helt solgt?). Mener at hver gang bladet Autofil ringte han for å snakke om bilene så svarte han med "Jeg har en fin hest. Har dere lyst til å snakke om hesten min?" Hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z:

[ Bilde ]

:)

(sorry dårlig bilde, dårlig med lys mot den veggen)

Haha, bra det der! Jeg har selv visitt kortet til Horacio Pagani hjemme, sammen med mange brosjyrer jeg fikk av han med LaFerrarien.

Så har jeg denne hylla i stua:

k9d9iacdpn5tbnignkjj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren som eide slottet og bilene var jo splitter pine gal :mrgreen: Han hadde jo 44 Ferrarier på det meste (blant annet 288, F40 og F50), det værste av alt var at han ikke var bilinteressert :lol:

Det stemmer... Han sin samling er uten tvil verdenskjent (og nå kraftig redusert eller helt solgt?). Mener at hver gang bladet Autofil ringte han for å snakke om bilene så svarte han med "Jeg har en fin hest. Har dere lyst til å snakke om hesten min?" Hehehehe

Han lever ikke lenger og det er kun den Orange Paganien igjen. Han hadde dilla på hest ja, hadde over 100 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at du jobber hos Autostrada bmwZ, du var ikke med på lifestylemessen i Stavanger? :)

Her i Stavanger går det forøvrig endel "superbiler". Har ikke bilder av noen. Men kan nevne ett par jeg har sett den siste mnd. SLS amg, R8, Murcielago, gallardo, 911(er), rs5, rs6(c6), f10 m5, s8 d3 og DB9 cab.

Vi har jo ettpar kunder med XK, men dette er strengt tatt ingen superbil.

Ellers levert vi en ny F-type for ett par uker siden, dette er vel heller ingen superbil. Men rå er den hvertfall :)

[ Bilde ]

Nei, var ikke med til Stavanger :(

Hvor jobber du? F-type er supergrom, er allerede levert biler i Norge ja. Kult :applause:

Bilpaviljongen, vi sto ved siden av dere på lifestylemessen med Jaguar og Landrover. Var vel såvidt jeg vet kun to stk. fra Autostrada der, som senere på kvelden introduserte meg til redbull og rødvin. Var visst en "autostradadrink" som de kalte. Farlig kombo :P

Ja F-type er helt rå. Vi liverte som sagt den første for ett par uker siden. Denne var med minste motor på 340hk. Nå venter vi ett par ila. juni, så får vi se hvordan de går :)

Aha.. Nice.. Var vel 3stk, han skalla har Koenigsegg CCXR :mrgreen: Flybensin drinken ja, farlig den :wink:

Det er noe jeg kunne tenkt meg om ett par år, en sånn F-type. En perfekt erstatter til Z4en min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiensfolk er gærne. :D

Går en rød Pantera i Skien og? Lille Grenland har faktisk mye å by på syntes jeg!

Tror den holder til i Siljan, men det kan være flere... Ja, faktisk mye gromt. Lille skotfoss i Grenland hadde en stund høyere Ferrari tetthet per innbygger enn Monaco :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z:

Niiice! :D Sånn skal det gjøres ;) 360 Modena og 430 Scuderia?

Gøy å se at noen har usunn lidenskap på muligens høyere nivå enn meg :D

Synd å høre om han med slottet. Levde nok stort til siste dag :)

Stemmer det, flink du :D

Så ligger det en Ferrari Scuderia CCM bremseskive på toppen av hylla. Lakket senteret i Ferrari gull og polert opp hver eneste mutter og bolt til chrome finish :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre om han med slottet. Levde nok stort til siste dag :)

De sabla sund rokokkomøbler med, ja sabel, uttpå natta for å få ved til peisen. Det må vel kalles å leve stort.. :mrgreen:

Panteraen fikk eskeny motor fra Ford Racing for etpar år siden men den var overraskende dårlig bygd mtp klaringer, ventilseter osv osv så den har vært i atomer i vinter og nå går bilen meget godt :)

CIMG5038.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...