Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er saken endelig ferdig etter en mnd og 3 dager !

Resultat ble 170k + bilen 

Kan si meg godt fornøyd med det! Planer fremover blir å ribbe bilen, beholde noen deler og selge resten. Ny bil er funnet men vil ikke røpe noe før jeg har bilen med nøklene i hånda, så får vi håpe å bruke nye bilen litt i denne sesongen også, mulig jeg rekker e30 meet på rudskogen:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at saken er løst og at du er fornøyd med utfallet. Det virket som om han takstmannen hadde bestemt seg, men jeg fikk fortalt at det i dette tilfellet ikke går an å se på priser som er norske og to år gamle. De siste to åra har E34 steget voldsomt i pris, særlig internasjonalt så da kan man ikke basere seg på gamle norske priser. Og det faktum at det kun er produsert 2300 540i med manuell, ergo enda færre Touring 540i med manuell. 

Det blir spennede å følge med hva du skaffer deg nå. Har du funnet en med manuell? Eller bygger du om fra den du har nå? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Godt å høre at saken er løst og at du er fornøyd med utfallet. Det virket som om han takstmannen hadde bestemt seg, men jeg fikk fortalt at det i dette tilfellet ikke går an å se på priser som er norske og to år gamle. De siste to åra har E34 steget voldsomt i pris, særlig internasjonalt så da kan man ikke basere seg på gamle norske priser. Og det faktum at det kun er produsert 2300 540i med manuell, ergo enda færre Touring 540i med manuell. 

Det blir spennede å følge med hva du skaffer deg nå. Har du funnet en med manuell? Eller bygger du om fra den du har nå? 😀

Han Hadde det, men han var også klar over alle delene som var på bilen.

så egentlig så har jeg fått en del over 200k med alt av deler, og da begynner det å hjelpe, man skulle alltid hadde mer og man kunne krangla mer, men jeg tviler sterkt på at det hadde blitt mye mer en det vi ble enige om.

Mener jeg da.

Blir seff manuell også men vi ser hva jeg ender opp med :) røper ikke noe ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å måper her for meg selv, fant ut hva takstmann fra IF gikk ut ifra. Den siste fikk jeg tilsendt bilder på og var igjel rustet, den første var ikke original, men ombygd fra automat. 

Så fant de også min annonse fra jan 2017 , masse er gjort siden da 😂

tenkte jeg bare skulle dele :)

20180627_102214.jpg

20180627_102232.jpg

20180627_102246.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.6.2018 at 11.08, Daniel. skrev:

Haha ombygd USA 540i med 400k+ på telleren ja..

var akkurat det jeg tenkte XD 

20 timer siden, Gabz skrev:

Gøy at du fikk i orden saken med forsikringen. 170+bil er jo veldig god deal. Hva skal overføres fra denne til neste?

det synes jeg også, kunne sikkert ha kranglet ennå mer men er på 5 uken uten bil såe var litt lei. fårløbig er det bare diff, framstoler og speil. resten av bilen er ganske kurant :) kommer med ny oppdatering når nybilen er hentet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke hatt mulighet til å sette meg ned å skrive på bimmers før nå, hovedsakelig da jeg har vært tilbake i jobb samt demontert gamle bilen og lagt ut deler for salg, har forsovit fått felgene ferdig fra lakk og de skal sveises sammen i mårra og lage nytt rør til innsuget. Bilen skal også opp til jarl a. I stv Og så over å renske opp i motorommet da der er litt rotete samt bytte cluch og svinghjul han har bestilt til meg. Uansett skal prøve å rekke e30meet.

Har fått prøvemontert hjula også, har ikke max camber her men må valse litt:) 

M5+?

 

20180710_183840.jpg

20180712_152524.jpg

20180712_152859.jpg

20180705_132839.jpg

20180705_132853.jpg

20180705_194152.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.7.2018 at 21.40, RF91 skrev:

Daaaayum! Ser ikkje ut so du har bytta nedover vertfall :) Original M5, eller ombygd?

 

Edit: E31 850-kaliperar framme?

Boy-That-Escalated-Quickly-Anchorman.gif

m5 look a like, org 530i, nei desværre er 4 stempla med "BMW" på

On 14.7.2018 at 9.06, liffi skrev:

Org M5? Er nok org M5 motor, men den kommer fra E39 :) 

er det nå jeg skal lage ny tråd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...