Gå til innhold

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Daniel. skrev:

Blir mer "beefy" med 17" da.

Typ sånn.

DSC_0343_zpse0a583c2.thumb.jpg.1f91cdf01df2a9f59ce48b7cd64cc739.jpg

Var faktisk noe slikt jeg tenkte på,  veldig beefy fitment 😁😁😁

12 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Uansett hva Rani velger så blir det tøft på bilen 

Er godt du har trua 😅

3 timer siden, Frode D skrev:

Du må for all del ikke gå for flat kant. Det er så mye finere med step lip på RS2. Da ville jeg heller kjørt de med den originale leppen.

Hvis du går for flat kant så holder jeg igjen mer info... :whistle:

Såpass ja 🙈 

1 time siden, sveigis skrev:

Det felgoppsettet du skal til med nå ,blir sykt fint Rani.:).

Og hiver meg på i støtten om og ikke ha rett kant .:)

Tror dette kan bli veldig bra ja :)

Har fundert en stund, og tror at trappekant blir det riktig valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da kom dagen jeg har bestemt meg for å legge ut om det som skjedde for en uke siden. Sorgens dag med andre ord. 

Jeg har holdt kortene tett innil brystet med unnak av e34 gruppen på Facebook, vurderer også om jeg skal eller ikke legge ut på min instagram. 

Den 22 mai, kl 1520 hjem fra jobb ble bilen min vrak, da en buss brøyt vikeplikten sin og kjørte ut forran meg, var 70km/t og kjørte ut 20m forran meg. jeg traff bussen med bilens passasjerer side og traff rett forran framhjulet på førersiden på bussen. Jeg slapp unna med et brudd i håndleddet. Ingen andre ble skadet. 

Ikke før i dag fikk jeg tlf fra takstmann på Bavaria i kristiansand, han takstet den til 109k. Noe jeg er sterk uuenig i. Og han sa det er ingen tvil om at den er vrak. 

Har tenkt a dra opp permen med kvitteringer og listen jeg har i begynnelsen av tråden her. 

Legger ut noen bilder under her, men sees på eget ansvar. 

20180522_184756.jpg

20180522_184742.jpg

20180522_183628.jpg

20180522_184621.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så dette på FB ,ble jeg sjokka men det aller beste at du er hel .:)

Men trist å se bil som den er nå.

Du har virkelig jobbet med å få den sånn og sikkert kostet på summer som er store.

Jeg sier det enkelt,god bedring med handa di ,så ringer jeg deg en dag Rani.

Bedre det enn å poste spm om ditt og datt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at en original E34 540i/6 måtte bite i gresset på denne måten. Håper at mange av delene fra denne bilen med tiden kan leve videre i andre E34.

Fikk selv et brudd i håndleddet en gang når jeg dro i skauen i ca 50 km/t. Når du først skulle havne i en ulykke med en 25 år gammel bil er nok E34 blant de tryggeste bilene å gjøre det med.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette var triste greier, så utrolig kjipt. Godt det gikk bra med deg, E34 er kanskje gammel men den er stadig en solid konstruksjon. Så den gjorde sånnsett jobben sin og holdt deg trygg på innsiden. Men dette er jo skrekken for oss som fortsatt daily driver disse gamle bilene, er ikke bare å reise i butikken å kjøpe en ny om noe skulle skje. 

Taksten er for lav, ingen tvil om det. Vis frem kvitteringer, hør med folk om de har spart på Finn annonser hvor tilsvarende biler har gått for høyere summer. Vis til hva disse bilene nå koster rundt om i verden. Dette må det kunne gjøres noe med. Lykke til 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...