Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bra du er fornøyd med bilen! :) savner å kjøre denne bilen!

Jeg ville sett etter en sperre diff. Skal prøve å få sendt de delene til spyleranlegget bak, satser på å få gjort det før lørdag.

Skal på 2 ukers ferie fra lørdag.

Mine planer for bilen ble aldri realisert, dersom jeg måtte kjøpe en bil til:(

Jeg tenkte i over ett år om jeg ville selge eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er fornøyd med bilen! :) savner å kjøre denne bilen!

Jeg ville sett etter en sperre diff. Skal prøve å få sendt de delene til spyleranlegget bak, satser på å få gjort det før lørdag.

Skal på 2 ukers ferie fra lørdag.

Mine planer for bilen ble aldri realisert, dersom jeg måtte kjøpe en bil til:(

Jeg tenkte i over ett år om jeg ville selge eller ikke!

Det går fint, skal ta godt vare på denne! Foreldrene min ser ikke hvor spesiell denne bilen er, og pga orginal eksos høres det ikke ut som noe gromt. Og heller ser de ikke hvorfor jeg kjøpte en stasjonsvogn. Men for meg er det en del av sjarmen. Er faktisk mer fan av touring, enn sedan. Kan trygt si jeg digger alt ved bilen! :)

sperre blir etter coiloversane, og spacere. Men usikker på om jeg skal ha 3.15 diffen fra 750, eller orginal utveksling. Forhåpentligvis blir det før vinteren.

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor uppdate fra meg!

Da fikk jeg solgt coiloversane! så da blir det oljeskift, filter, plugger og mulig ac sjekk eller rens da det lukter litt rart...

Må også ha ny diff da er det like før diffen er borte, den er åpen og den sperrer... :P så skal ha tak i en ny en.. tekte meg en 3.15 fra 750 eller orginal med sperre da draget er ganske greit ;) om noen har så hyl ut!

En annen ting:

vifta slutta s å virke for litt siden, men så virka den igjen, var en sikring som hadde gått, en sprekk tvers over tråden på størrelse med 1/10mm, trodde det var hornet var nr 19 i sikrings boksen forran..

Noen som vet om ratt uten airbag passer på ratstamme med airbag?

Fant også ut at 3 plugger satt løst mens jeg var på besøk hos liffi i går. Ble atamma og bilen føltes kvikere.

Han hjalp meg også med å bytte ut seteryggen med hull i, så har komplett seterygg, en med hull i (største delen) og en fin del (minste delen ) er til touring forresten. Ellers havner de på søpla.

Skal se om jeg får tatt noen bilder ;)

Så legger jeg ut noen som ble tatt hos liffi :)

Ble litt lesestoff uten bilder nå men håper det var greit ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste solgte du coilovers ene??

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2


noe pengemangel :( Nye skal på plass så lenge pengene er der! Men de er ikke der nå. Er ikke det lureste å kjøpe bil mens man er inne i militæret, men når det er det eneste man har liggende av verdi så ryker det.

sent from my microwave using tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil. 540/6 er en meget artig bil. Har selv sedan med 3,6/5 og en 540/6 og synts til tider v8'eren virker mer leken :D

Takk, :) digger bilen i massevis! er så mye trøkk på lavt turtall, men nå har jeg orginal potte, som gjør at bilen ikke høres hissig ut :)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var det da, men bestiller hjullagere for og montere senksett for så og selge senkesettet blir litt feil for meg ;)

Var klar til å montere de da jeg fant ut at jeg var i minus på konti, og da måtte selge. Dagen før hadde jeg betalt en del regninger og var i null, plutselig poppa det inn penger og tenkte ikke mer over det... er ikke annet en gørr. Så tar diffen kvelden og da hadde jeg ikke hatt råd til det.

Derfor blir det en mini service med oljeskift og tennplugger, diff ++

Venter som sakt penger og coilovers kommer etter på der!

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho... Dass 540i Touring. åja, som folk har skrevet på noen sider her, at dem ikke skjønner at man kan dra istykker drivaksler?

Dette er da 2 gangen det skjer. sist ved hard oppgiring til 2gir ;) med noe hjulspinn

yjmhwnfesrctp8s4d7zq.jpg

Men over til hoved tema. 2x 540i/6t

y7s3rv75xgdf2ejtwxjm.jpg

esjq3q6penjn2hux3id8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...