Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aldri vært særlig touring fan, men må bare følge med når denne blir lagt nedpå med gromme coilovers :D Og mtech front er helt klart kulest! heldigvis få som har denne på E34, så er ganske uvanlig når man har den, blir ikke som på E36 der ALLE har mtech front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! Deres ord varmer :)

Liten uppdate her, vært å fått filt den nye nøkkelen, henta og pussa de oransje blinklysene, fått dekk på kantfelgene mine, fått de på, hevet på sorte nyrer, og handla inn motor Rens, og latmansarm.

Tok et bilde i dag morges rett etter nyrebytte:

e6ehynyd.jpg

Og et etter felgbytte da jeg skulle inn på likningskontoret:

muhequsy.jpg

Et etter jeg hadde vært hos broren min:

u4a8a9a6.jpg

Et etter jeg parkerte hos kompisen min:

y7a4u6yp.jpg

Og ett etter lyktebytte:

eqetubu4.jpg

Jau, jau forhjulene må spaces litt ut, og fronten må ned litt, må bare få handla bremsesjold og hjullager først :P

Får ikke nokk av denne bilen :P, draget, lyden, utseende... Jeg Har vært, ER, og kommer fortsatt til å være E34 menneske så lenge jeg lever :P

folk spør meg : "bruker ikke den mye bensin?" Så svare jeg: "denne skal få så mye bensin den bare orker!" :D

Denn følelsen av å eie en orginal e34 540i/6 touring er meget spesiell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte mods men ikke helt sikker på om jeg kansje heller ville beholdt crom nyrene,blir liksom FOR mørkt framme der :-k

er det helt orginale orange bliklys eller er de litt sota?

Når det gjelder chrome nyrer, passer det på orginalpolitzei, gubbebiler og samlerobjekt. Min 540, andres også syntes jeg de blir bøsere/kulere med sorte nyrer. Min ble sinnsykt sinna bare med nyrene, og i vertfall med DE lykter og oransje blink.

Og ja de er originale, men kunne godt hatt en enda sterkere oransje eventuelt gullerot farget. Mulig det finnes farge spray som man kan bruke :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææælvette! da må man hive de felgene som står på 540i'n nå.

Oppfreste hjulbolt hull, skakkjørt utav en annen verden. Denne bilen fortjener myyyye bedre, heldigvis har jeg et sett med 18" artec liggende. Ikke like bøs kant som på 17" men My only choise... Et lite pluss er at ene nye dekket jeg kjøpte var det kast i så jeg håper på å bytta de i 18" som en reklamasjon sak :P

Photo Of the day:

gabenege.jpg

Blir en del ved-stabling fra kl 10 til 16 ++ så vi ser når man får byttet hjul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg bytta over til 18" på 235 og 265 så måtte jeg spinne litt fra meg, da det ikke er lurt

på 255 eller 265 dekk, ikke sant liffi?

Litt artig at det gikk på åpen diff

ahygujag.jpg

Så da Ble det slutt på morroa :(

ene9y8yn.jpg

Etter felgbytte:

8a4yza6u.jpg

Bak:

tudu8ury.jpg

I know, grå blinklys, men fikk bytta det etter bildene var tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...