Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hvor ofte liffi leker, men når man knekker drivaksler gjevnlig, så er jeg litt forsiktig :P

Solgte et sett med felger til en fyr som bodde i grimstad, så ble det et par burgere på mekkærn :P

Så nå kommer et par bilder ;)

u7y5y7yp.jpg

Og:

ezyjy8a9.jpg

Subber foresten bak med de nye hjulene, så der skal valses litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jeg si var grom! Synes først at nyrene forsvant litt, men den ser veldig bøs ut på siste bildet! Slippe ned fronten så er du der ;)

Takker :D , bmw har en tendens til å være litt gubbe bil når de har chrome nyrer. og når jeg har shadowline rundt hele bilen ellers, så blir e34 mye mer sinna med shadowline nyrer.

har bestilt deler fra koed, og har coilovers liggende, så fronten skal ned, bak er høyden perfekt, men må som sakt valse, da den subber når jeg holder 80 i svingene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten uppdate her, sliter litt med pengene om dagen så vurderer å selge div stæsj jeg har planlagt til bilen, men IKKE 540'n!.

Pm meg for interesse.

Meeeeen kan ikke henge med hue heller, så er noen bilder jeg tok med kamera fram til i dag !

Ble tatt på natterstid, men kameraet fikk opp lyset veldig!

ny2ede7u.jpg

epusugym.jpg

2a8e4yqu.jpg

peda8aru.jpg

quzupyju.jpg

segeqebe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er tilsalgs da? mtech rattet?

Bestilte ikke du coiloversene til en 525? Isåfall ville jeg kanskje vurdert å skifta fjører på den om du vil ha skikkelig stiv bil? en 540 touring er over 1800kg med fører :D

De jeg kjøpte det fra Hadde sanne settet på en 540 touring ;) hmmm vurderer rattet også

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...