Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var blå akg foringer ;)

Sa var det på tide å bytte travers foringene, gjekket opp bilen og skrudd av 22mm mutteren og 13mm boltene

Postet bilde

Verste plassen med rust på hele bilen detta

Postet bilde

Borte hull igjennom den ytre hylsa, og tok tanga fatt!

Postet bilde

Fikk sjokk da jeg fikk denne ut... klarte det :D

Postet bilde

Rent å pent, da jeg fikk hele foringa ut :D

Postet bilde

Ny foring!

Postet bilde

På plass!

Postet bilde

sent from my microwave using tapatalk

Slå denna igjennom og skru sammen igjen ;)

Postet bilde

Nr 2, litt rust her også

Postet bilde

Litt værre med denne, borra 2 hull igjennom hylsa og misshandlet foringa,

Postet bilde

Enda litt lenger ut:

Postet bilde

Ute!

Postet bilde

Gjorde rent med en børste:

Postet bilde

Nye:

Postet bilde

Færddi!

Postet bilde

Ble enda bedre å kjøre nå :D

Tenkte jeg skulle lakke de oransje blinklysa røde :)

Postet bilde

Vaske litt:

Postet bilde

MaskertPostet bilde

4 strøk senere ;)

Postet bilde

Ferdig, ble ikke så galt dette ;)

Postet bilde

Alt for denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ga du meg det siste puffet til å bytte disse foringene.Har disse liggende.Hvordan ble den å kjøre?
Bare hyggelig å motivere folk, er bare å kjøre på da ;) er en del bedre, hadde et 1 sec med vandring, fra jeg trykka inn pedalen til hjula reagerte, samt et "klunk" og bakstillinga ikke hang helt med i svinger, men nå er alt det borte :D shmood!Men når sant skal sies brukte jeg varme på den første foringa da jeg prøvde på en annen metode men så klikka en fyr, og han trodde det brant, røykla mesteparten av verkstedet i en gansje heftig røyksky. Varm foringa og rundt den etter du har boret hullet, da går den mye fortere ut ;)
Bra jobba med foringene :)Damn! Du kom meg i forkjøpet.. Har lyst på røde baklys selv. Ta gjerne flere bilder av resultatet :)
Tok flere bilder ja, lyser so seff orange når jeg blinker, da ser du det, men ellers kan man ikke se det med mindre man har øynene 5cm unnaetazuqe9.jpg9apuhe8e.jpgsepejy3u.jpgvagazupa.jpg
Fortsatt like vanskelig å få tak i baklys til E34 touring? Helt utrolig at ikke flere har laget hvite, røde og sota baklys/blinklys.
Helt enig, men for 75 kr på biltema får du en rød sotespray og teip, finnes sølv men ble litt usikker på resultatet der pga den inneholt glitter. Fins jo baklykter til touring, er de lette å få tak i e de driiiiiit shtøgge, og de virkelig fine koster 3-4000 for 1 lykt!sent from my microwave using tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ta og gjør det så skal jeg maile han ;)

sent from my microwave using tapatalk

 

ser ut som de mailene var slettet, er trossalt nesten 4 år siden.

 

men han het martin hoffman, så søk på det og e34 tail lights, så finner du han nok.

 

ang bilder av hvordan det ble så ta en titt i den gamle prosjekttråden min på m5 touringen :)

 

http://bimmers.no/topic/637480-e34-m5-touring/?hl=e34+m5+touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det skal jeg, så røde blinklys på en e34 som hadde acs 3 delte og skamlav med m-teck osv måtte vare prøve det, disse lyktebe er ikke mye å spare på så kommer på ett nytt sett ettervert, forhåpentligvis med hvite blink ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...