Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flott touring du har må jeg virkelig si.

Som jeg skrev på Liffi sin tråd så har egentlig e34 touring aldri vært noe særlig for meg.

Meen etter jeg har sett hvordan de kan bli og fulgt med litt her på forumet ,har jeg virkelig forandret mening og din er intet unntak.

Skamtøft med touring,så fortsett med det gode arbeidet du gjør med den Herr Kristiansannår :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott touring du har må jeg virkelig si.

Som jeg skrev på Liffi sin tråd så har egentlig e34 touring aldri vært noe særlig for meg.

Meen etter jeg har sett hvordan de kan bli og fulgt med litt her på forumet ,har jeg virkelig forandret mening og din er intet unntak.

Skamtøft med touring,så fortsett med det gode arbeidet du gjør med den Herr Kristiansannår :wink: .

Hehe, takk :) har lest litt i både din å fredrik90's tråd og det hadde vlrt gøy å treffes, skal opp til oslo på lørdag eller søndag :)

Morsomt egentlig; har alltid syntes er tøft, grunnene er : skammrå touring fins det få av, touring er også litt Harry og ingen forventer nesten 300hk av en bil med 8'r som er prikk lik en kjedelig e34 520 (for det utrente øye). Samtidig er det kult å se en vogn fly sidelengs rundt en sving, og ikke alle har det :P

Her følger eg med, sinnsykt fett med touring, stå på :D

100% enig ;) takk takk!

Har forresten lånt meg valse OG varmepistol, sa da blir det vals iløpet av dagen :)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff må vi få til vettu.

Jeg og Fredrik har snakket om å samle litt e34 entusiaster snart.Har bare blitt dratt litt ut pga folk er litt opptatt på hver sin kant.

Jeg skal si ifra når et evnt møte skal bli.Hadde jo vært knall med litt blanda drops,alt fra bortimot originale e34 til mere customiserte :) .

Men før det skal bli noe møte ,skal det sveises en kanal,ihvertfall for min del. :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...