Gå til innhold

e34 550 TTi ny eiger


meg
 Share

Anbefalte innlegg

Må vel følge med jeg og. Gratulerer med en av forumet råeste kjøretøy. ;)

takk skal du ha :) tenkte at eg kunne ikkje sei nei når eg fikk tilbude om å kjøpe :)

om folket har nåken meiningar, tankar eller spørsmål angåande prosjektet er det berre å gje beskjed :) post til de blir flau :)

om nåken har brukande dørkeplate eller kanalar eller setefeste liggande så er eg mulig interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått låne meg et skikkelig mig aparat (sia eg ikkje har sjøl) og fått sveisa litt i dag :)

f5y3hbvyjarowmjnilva.jpg

zxi1s9qfu8j4j92serf3.jpg

god gjennombrenning er ofte et pluss :) bør vel ta oppat litt av sveisen ser eg

ndv7ag9ddn4at0vpjy3x.jpg

hadde håpt at detta stykket av kanalen var bra... må bytte her og :)

uns699kqwpen67r0zrw3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått låne meg et skikkelig mig aparat (sia eg ikkje har sjøl) og fått sveisa litt i dag :)

Bra at det funka,har samla litt støv dei siste åra den Esab'en ;)

Ser ut til at du er godt i gang,får ta meg en inspeksjonsrunde innom når eg har anledning. Har forresten dukka opp 12 stk. innspr.dyser her baki et skap som du skal få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått låne meg et skikkelig mig aparat (sia eg ikkje har sjøl) og fått sveisa litt i dag :)

Bra at det funka,har samla litt støv dei siste åra den Esab'en ;)

Ser ut til at du er godt i gang,får ta meg en inspeksjonsrunde innom når eg har anledning. Har forresten dukka opp 12 stk. innspr.dyser her baki et skap som du skal få :)

esaben er nok eit bra aparat, men det vise seg at det er eit vekselstrømsaparat... var vanskelig å bruke..

du får sende ei melding litt før du reiser innom på inspeksjon so får vi sjå om eg har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...