Gå til innhold

e34 550 TTi ny eiger


meg
 Share

Anbefalte innlegg

Ja så lenge du har en plan er allting godt hehe. Nå har du jo hele vinteren og kose deg med den så ;)

har mykje meir å kose meg med i vinter... skal ta dørken og kanala pluss pluss på en trans am i vinter og så blir mykje sveising... men skal ikkje sjå helt vekk i fra at det plutelig blir ny dørk i bmwen og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til dørken på e34 er noe dritt  holder på med det samme selv :)

 

har du ein tråd på det her på forumet? om du har nåken gode tips  og slikt vil eg gjerne høyre fra deg :) kom gjerne med bilder og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-65065-0-12165200-1384001622_thumb.j

fant et bilde av hvordan jeg gjorde det :)

skar ut hele siden der også ordnet jeg meg med en mal som passet akkurat neddi der  så var det bare og kappe en plate som som var omtrent like tykk :) det var det eneste bilde jeg hadde 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gif20131007_164647.jpg

fant et bilde av hvordan jeg gjorde det :)

skar ut hele siden der også ordnet jeg meg med en mal som passet akkurat neddi der  så var det bare og kappe en plate som som var omtrent like tykk :) det var det eneste bilde jeg hadde 

 

Lurte på å gjer dert same :) etter litt inspeksjon i helga ser eg at det skal ikkje vere so vanskelig som eg ville ha det til i starten :) takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Noe fremgang her da? ;)

har faktisk vert i garasjen og tatt litt rust i motorrom samt tatt ut motor og gir.. har og fjerna alle braketter eg ikkje skal ha og sikkert mer til :) nye kan eg sveise på att der det passer seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...