Gå til innhold

Thomas BMW E21 & BMW E12!


Newgarden93
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det liten stund siden jeg har vert her. Nå kommer det en liten oppdatering folkens! :)

Har vert og hentet 323i bakstilling og framstilling til bilen. I mårra drar jeg og henter nytt panser og mellomaksling til bilen.

her er noen bilder av det jeg har gjort i dag.

q2sfp5gmrqi9l5cqgjui.jpg2d0cparukju0q2myn1my.jpg

gsfbg60h36cqrm6cjl2q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en E21 å følge med på, det liker vi :D

Hvilke planer har du foruten motor? Blir den ca original med senk og stor motor, eller drar du strikken lengre enn som så? :P

Har 323i understell liggende- så blir det å kappe taket å få tak i et som det er takluke på. Så skal det settes i vippe vinduer på siden bak. Skal bygge bil jeg skal ha resten av live :)

Ser ut til å kunne bli veldig bra det her, jeg har et tak med luke til salgs etterhvert fra donorbilen min om det kan være aktuellt.

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en E21 å følge med på, det liker vi :D

Hvilke planer har du foruten motor? Blir den ca original med senk og stor motor, eller drar du strikken lengre enn som så? :P

Har 323i understell liggende- så blir det å kappe taket å få tak i et som det er takluke på. Så skal det settes i vippe vinduer på siden bak. Skal bygge bil jeg skal ha resten av live :)

Ser ut til å kunne bli veldig bra det her, jeg har et tak med luke til salgs etterhvert fra donorbilen min om det kan være aktuellt.

Vh. Stein

Det kan vere av interesse det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt på bilen i helga og :) bakstillingen er plokka ned og rattstammen + pedalboks er ute.

Jeg valgte å kutte frontplata i bunn, tror det blir til at jeg sparer delen som går mellom ramma. Den ser veldig bra ut.

Nå blir det bare å vent til lønninga kommer, for da blir det handling av bilsnurre (vogge), sanblåsings utstyr og sveiseapparat. Så koster det litt for ny front plate også :)

k1fliy5cd7f0q7ovfkn1.jpg

0dx7brqm1tv1vlyfjo6z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...