Gå til innhold

Bmw E39 touring, lavere bak på den ene siden


Ole92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har en e39 touring med nivåreg, la merke til at den subber bak på den ene siden men ikke den andre, er merkbart lavere

Trodde at ene belgen lak litt, skiftet den men er akkurat likens

Kan det være den sensoren bak som kødder? Sitter det to stk bak som følger med nivået?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lekkasje andre steder også. Synker den over tid om den står stille da? Eller kommer den aldri opp i rett høyde?

Om du kjenner noen med INPA, så kan dem sjekke feilkoder, og tvangsheve bilen på ene sida for og se hva om skjer. Mulig det kun trengs en justering også. Det kan også gjøres med INPA. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være lekkasje andre steder også. Synker den over tid om den står stille da? Eller kommer den aldri opp i rett høyde?

Om du kjenner noen med INPA, så kan dem sjekke feilkoder, og tvangsheve bilen på ene sida for og se hva om skjer. Mulig det kun trengs en justering også. Det kan også gjøres med INPA. :)

Kommer ikke opp i rett høyde, har ikke sett den synker over tid.

Bare utrolig irriterende at skjermen ligger og gnisser på dekket, kjenner ingen med INPA, men skal få bmw karn på jobb til og ha på diagnose og sjekke når jeg begynner på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Vet du Alpejohn eller noen andre hvordan man justerer den med INPA? Har samme med min at jeg syns den er littegrann lavere på høyresiden bak, ikke mye men jeg legger merke til det, dette er blitt sånn i de siste ukene. Siger heller ikke om den står åver natta. Ingen feilkoder ved diagnose med INPA. 

 

Kom opp melding i daschen om at nivåreg. var inactive her om dagen slik som det gjorde flere ganger i vinter ved minusgrader, men dette var første gangen i pluss grader. Å likedan som i vinter så forsvant det ved å slå av og på tenning, men som sagt ingen feilkoder så har gitt opp å finne ut av det :) Men har vært kjekt å fått den helt bein bak hvis det er lett å justere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Du går inn på EHC, den ligger under chassi (husker ikke om det var det som sto der), mener å huske den heter singel axel air suspension eller noe slikt.

Inn på der har du en mulighet for justering, husker ikke i farta hva du skule trykke på, eller om det står  der eller i en undermeny.. :)

 

Har også hatt sporadiske feil på EHC selv en gang i blandt. Kommer vinter som sommer, aldri noen feilkode og systemet funker knall hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...