Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit


 Share

Anbefalte innlegg

Ny bil!

2010 bmw 520dat

Full M-sport pakke.

Panorama soltak.

Koppholdere i dashbord.

Skipose.

Oppvarmede seter foran.

Parkeringsensorer foran og bak.

Xenonlys.

Klima automatikk.

Cruise controll med bremsefunksjon.

Lyspakke.

Navigasjon proff.

Blåtann handsfree.

Internett.

Editon sport.

Alpinweiss 3

+++++

Ikke hentet bilen enda men her er noen bilder fra forhandler.

Går bare og gleder oss til henting nå!

Kom gjerne med tips og triks angående denne bilen. :D

Kjente feil ?

m2l93ov957ophb6wg1vs.jpg

6umqy3i0lt5wxu6au1oe.jpg

91zvrh6mox2ri0micx5k.jpg

xwpwbe97iizuqfx8raor.jpg

Endret av pure_stig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil.Ser ut som den er greit utstyrt også,disse bilene er veldig fine med hvit farge.Hentet selv en 2009 mod 525iat e61 for knapt en måned siden og dette er kjøremaskiner så det holder så det er bare å glede seg til mange mil på landeveien.Selv så vurderer jeg å senke bilen ca30 mm da dette blir helt perfekt i mine øyne da bilen ruller på 20".

I ditt tilfelle så kan toning av ruter,mulig senk samt leppe på frontfanger få den til å skille seg mere ut,pluss gromme felger er jo aldri galt.Kan lett anbefale 20" på disse bilene da jeg ikke synes det går ut over comfor.Ellers så ser bilen veldig fin ut,gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her på forumet som har senket bilen og det er vel litt delte meninger om hva som egner seg best,spesielt om man skal kun bytte fjærer eller koste på seg å bytte dempere i samme slengen.Bak er jo greit da det er å senke den ved hjelp av data.Ser mange som kjøper coilover kitt men disse er jeg skeptisk til da du skal opp i en bra sum for å få noe som holder og ikke tar livet av all comfor.Har hørt litt med Gs bildeler og schmiedmann og de mener at det ikke er noe problem å kun bytte fjærer,kanskje så korter man litt ned på levetiden på dempere men litt må man vel ofre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange biler med senk. Alt fra H&R og KW til mye billig ræl ;)

Skal bilen senkes så er det ikke snakk om mye.

Går nok i såfall kun for fjærer i første omgang.

Men hvordan er det man senker den bak? Må på bmw verksted for å programmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må på verksted hvis du ikke kjenner noen som har diagnose /kodeutstyr.Prisen på datasenk er ikke all verden og da kan du få bilen til å bli så lav som du vil,selvsagt innenfor rimelighetens grenser .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny flott bil:) følger med her.

Blir spennende å se hva som skjer med gamle go'bilen min også når du selger.. ;)

Takk for det!

323`en er det en bekjent som kjøper så den blir godt tatt vare på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bevisst du valgte delskinn seter?

Ellers er det fort gjort og bygge om til full-elektriske om du får tak i et sett med stoler. Jeg gjorde det på min og angrer ikke et sekund ... GJør bilen 10x mer morsom å kjøre når man har gode stoler og.

Ellers meget pen bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bevisst du valgte delskinn seter?

Ellers er det fort gjort og bygge om til full-elektriske om du får tak i et sett med stoler. Jeg gjorde det på min og angrer ikke et sekund ... GJør bilen 10x mer morsom å kjøre når man har gode stoler og.

Ellers meget pen bil! :)

Hei

Ja delskinn var noe som var på listen. Har helskinn i bilen nå og blir så klam og fæl på ryggen av det så nå ble det delskinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...