Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit


 Share

Anbefalte innlegg

Pent.... Hvilken toningsgrad brukte du.Skal tone rutene på bilen min også men er litt usikker på hvor mye,vil ikke ha de for mørke.Tok de ut rutene når du tonet dem,er litt delte meninger om dette ser jeg men tror det blir bedre resultat hvis de tar ut rutene.Snakket med en som hadde tonet rutene på bilen sin hos firma og det ble veldig bra bortsett fra at de hadde knekt mange klips på dørtrekkene så de var løse når han fikk bilen tilbake.Ble reklamasjon på dette og de la seg flate og rettet opp feilen.Skulle bare mangle når en betaler opp mot 7000 for jobben. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent :-) Nå mangler du bare Hartge hjul :D

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... ery=hartge

20mm spacere forann og bak = billig Hartge setup :)

Ahhhh har sendt han en forespørsel.

Men da blir bilen identisk med slik din var da ;) Mener ikke å herme men det er jo helt perfekt look spør du meg.

Hvor handler jeg i såfall spacere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent.... Hvilken toningsgrad brukte du.Skal tone rutene på bilen min også men er litt usikker på hvor mye,vil ikke ha de for mørke.Tok de ut rutene når du tonet dem,er litt delte meninger om dette ser jeg men tror det blir bedre resultat hvis de tar ut rutene.Snakket med en som hadde tonet rutene på bilen sin hos firma og det ble veldig bra bortsett fra at de hadde knekt mange klips på dørtrekkene så de var løse når han fikk bilen tilbake.Ble reklamasjon på dette og de la seg flate og rettet opp feilen.Skulle bare mangle når en betaler opp mot 7000 for jobben. :roll:

50% foran og 35% på resten.

Jeg er veldig fornøyd og jobben kunne ikke vært bedre.

Han tok ut rutene. Eneste måten å få det proft på fikk jeg høre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...