Gå til innhold

E36 BMW 328i Coupe ESS Kompressor - Planer om godkjenning


benger
 Share

Anbefalte innlegg

Der var denne ja! Grattis med grom bil! Så denne et par ganger rundt Majorstua for en uke eller to sida, fet bil :) Ikke sett den i Lillestrøm området ennå, selv om jeg er en del i det området selv. Burde jo treffe på deg opp rælingstunellen en gang :P

Takk for det! :wink: Ja, pleier å være på Majorstua med jevne mellomrom, og daglig i Rælingstunnelen. Du hører sikkert bilen lenge før du ser den i tunnelen :lol:

Edit: Mener jeg har sett M3'n din på Jessheim et par ganger? Husker godt felgene og stuket på bilen! Meget lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 og servo hører ikke sammen rett og slett. Standard at det lekker fra reservoaret på de :P

Flott flott bil det her. Det meste er riktig i mine øyne foruten felgene. Etter min mening fortjener den og et skikkelig coilover kit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var denne ja! Grattis med grom bil! Så denne et par ganger rundt Majorstua for en uke eller to sida, fet bil :) Ikke sett den i Lillestrøm området ennå, selv om jeg er en del i det området selv. Burde jo treffe på deg opp rælingstunellen en gang :P

Takk for det! :wink: Ja, pleier å være på Majorstua med jevne mellomrom, og daglig i Rælingstunnelen. Du hører sikkert bilen lenge før du ser den i tunnelen :lol:

Edit: Mener jeg har sett M3'n din på Jessheim et par ganger? Husker godt felgene og stuket på bilen! Meget lekker!

Hehe ;) Sånn det skal være! Kan stemme at du har sett meg på jessheim et par ganger i sommer ja. Takk for kompliment. syns din er grisetøff med halvbur, fet racelook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Jeg går og leker litt med tanken om å ettermontere Alpina B8 trelister på dørpanelene, de som går høyt oppe på panelet med bøy nedover helt i front.

Foreløpig har jeg ikke klart å finne noen som selger dette, ser for meg at det kanskje kan bli jevlig dyrt? Jeg har alltid vært litt fascinert av

denne detaljen, da interiøret virker mer ekslusivt og lunt. Noen som har tips?

93xebzaaha7sgu92qgwy.jpg

...jeg regner med å få litt pepper nå. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg gått til innkjøp av original BMW Business CD43 (Blaupunkt) og Aux-kit som kobles til CD-veksler inngangen.

Vil ha det så originalt som mulig, da jeg er en stor fan av amber-belysningen til BMW.

Nåværende Sony-spiller med rødt og blått lys står derfor ikke i stil. Vet at jeg mister mulighet for linjeutgang, men det finnes

alltid alternative løsninger for god lyd med sub. Det kommer etterhvert.

CD43_Photo.jpg

Da blir det seendes ca slik ut

337fe2f04098.jpg

Det skal også monteres original BMW Aux-inngang i senterkonsollen som jeg tidligere gjorde i min gamle 328ia cab.

df0rvcavccvjemdsg0i0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av original BMW Business CD43 (Blaupunkt) og Aux-kit som kobles til CD-veksler inngangen.

Vil ha det så originalt som mulig, da jeg er en stor fan av amber-belysningen til BMW.

Nåværende Sony-spiller med rødt og blått lys står derfor ikke i stil. Vet at jeg mister mulighet for linjeutgang, men det finnes

alltid alternative løsninger for god lyd med sub. Det kommer etterhvert.

[ Bilde ]

Da blir det seendes ca slik ut

[ Bilde ]

Det skal også monteres original BMW Aux-inngang i senterkonsollen som jeg tidligere gjorde i min gamle 328ia cab.

[ Bilde ]

Hvor får du tak i sånn Aux-inngang??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...